ГОЩАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ 

На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 серпня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 

 
Про результати комплексного вивчення виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Бугринської сільської ради


Видавник: Гощанська районна державна адміністрація 

Дата: 04 грудня 2013 року

Номер: 476

 

Дата оприлюднення: 04.12.2013

 

Про результати комплексного вивчення

виконання делегованих повноважень

органів виконавчої влади виконкомом

Бугринської сільської ради

 

З метою активізації роботи виконкому Бугринської сільської ради щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади, усунення недоліків, зазначених у акті перевірки та недопущення подібних, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року №339 «Про затвердження порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади»:

 

1. Виконавчому комітету Бугринської сільської ради:

1) Щоквартально виносити на розгляд засідань виконкому питання наповненості бюджету та відшуковувати додаткові шляхи його виконання.

2) До 01 травня 2014 року вивчити питання щодо відкриття магазину зі зниженими цінами для пільгової категорії населення.

3) До 01 березня 2014 року спільно з Гощанським районним центром зайнятості опрацювати можливість відкриття закладів побутового обслуговування в населених пунктах сільської ради та навчання на курсах підприємця-початківця місцевих безробітних громадян.

4) До 01 червня 2014 року вивчити питання щодо поновлення містобудівної документації, проведення відповідної роботи по коригуванню генеральних планів забудови сіл Новоставці, Башине, Вільгір, Зарічне, Колесники та Угільці.

5) Постійно сприяти дільничному інспектору міліції та громадському помічнику дільничного в матеріально-технічному забезпеченні, вживати заходів щодо залучення додаткових джерел фінансування діяльності громадського помічника дільничного інспектора міліції.

6) Рекомендувати адміністративній комісії сільської ради залучати для участі у засіданнях комісії представників правоохоронних органів.

7) До 25 січня 2014 року спільно з сектором мобілізаційної, оборонної, режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації відпрацювати мобілізаційний план сільської ради на особливий період та розглянути питання на засіданні виконкому щодо стану військового обліку.

8) З метою забезпечення неухильного виконання вимог чинного законодавства у сфері цивільної оборони, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, техногенної безпеки та аварійно-рятувальної справи, до 01 квітня 2014 року погодити з відповідними органами схему організації оповіщення, провести перевірку в спеціалізованій організації засобів індивідуального, радіаційного та хімічного захисту сільської ради, уточнити документацію об’єктової постійної комісії з питань надзвичайних ситуацій.

9) Здійснювати контроль за станом роботи із зверненнями громадян в установах та організаціях незалежно від форм власності, розташованих на підвідомчій території. Про результати проведених перевірок заслуховувати на засіданнях виконавчого комітету, приймати відповідні рішення.

10) Тримати на постійному контролі виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян, Інструкції  з діловодства зі зверненнями громадян.

11) Забезпечити проведення виїзних прийомів громадян відповідно до затвердженого графіка та реєстрацію звернень громадян, прийнятих на виїзних прийомах.

12)  Тримати на  постійному контролі питання виконавської  дисципліни  щодо здійснення  контролю  за станом  виконання  розпорядчих  документів  керівництва   райдержадміністрації та облдержадміністрації.

 

2. Виконавчому комітету Бугринської сільської ради  спільно з комунальним закладом «Гощанський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»:

1) до 01 липня 2014 року вирішити питання з проведення ремонту фасаду приміщення фельдшерсько-акушерського пункту с.Угільці та благоустрою прилеглої території;

2) до 01 липня 2014 року вирішити питання проведення ремонтних робіт огорожі фельдшерсько-акушерського пункту с.Вільгір та встановлення огорожі зі сторони магазину фельдшерсько-акушерського пункту с.Новоставці.

 

3. Рекомендувати Бугринському сільському голові Пилипчуку С.К.:

1) пройти навчання з питань охорони праці в установленому законодавством  порядку;

2) до 13 грудня 2013 року провести обстеження водопровідних мереж в с.Бугрин;

3) до 01 січня 2014 року вжити заходів щодо прийняття в комунальну власність водопровідних мереж та водонапірної башти в с.Бугрин.

 

4. Виконавцям про виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 20 липня 2014 року.

 

5. Організаційному відділу апарату райдержадміністрації забезпечити узагальнення інформації до 25 липня  2014 року.

 

6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Гажаман О.І.

 

 

 

Голова райдержадміністрації                                                               Г.Владичук




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

http://i.piccy.info/i9/c811ff2c35d34d10df4fdc6036eda6bc/1469112702/28006/1037507/2107.jpg



Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

 

 

АКТУАЛЬНІ ЗАПИТИ НА НАДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ПРОГРАМ ТА ПРОЕКТІВ