ГОЩАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ 

На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 квітня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 

 
Про стан роботи із зверненням громадян


Інформація

 про підсумки роботи із зверненнями громадян  в райдержадміністрації

за 2018 рік

 

Протягом 2018 року в райдержадміністрації на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» вжито низку організаційних заходів для проведення системної роботи із зверненнями громадян, як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

За 2018 рік до райдержадміністрації надійшло 893 звернення громадян, що на 30 більше, ніж в 2017 році. Питому вагу звернень громадян становлять: з питань земельних відносин - 48% (2017 - 38%), соціального захисту та надання матеріальної допомоги - 39% (2017 - 53%), комунального господарства - 7 % (2017 - 5%). В тому числі, на особистих та виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації побували 103 громадяни, а з врахуванням колективів - 192.

Протягом 2018 року на територіях всіх сільських рад головою райдержадміністрації проведено 42 виїзні прийоми громадян.

 

Найбільше звернень надійшло від жителів Бугринської сільської ради (154), Гощанської селищної ради (100), Горбаківської (65), Тучинської (65), Бабинської (51), Малинівської (43), Симонівської (37), Липківської (36) сільських рад. 

 

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації  вирішено  позитивно - 755, на 138 - дано роз’яснення.

 

За 2018 рік до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня надійшло 21  звернення громадян району (2017 - 23), а саме через:    

- секретаріат Президента України - 2 гр. (2017 - 2);

- секретаріат Кабінету Міністрів України - 0 гр. (2017 - 2);

- народних депутатів України - 0 гр. (2017 - 1);

- облдержадміністрацію - 19 гр. (2017 - 18).

Основні питання, з якими громадяни району зверталися у вищі органи влади:

- надання матеріальної допомоги - 9;

- комунального господарства -3;

- аграрної політики та земельних відносин  - 3;

- інші - 3;

- соціального захисту - 2;

- охорони здоров’я - 1.

У вищі органи влади зверталися жителі Гощанської селищної ради (4), Горбаківської (3), Липківської (3), Бабинської (2), Федорівської (2), Тучинської (2), Дроздівської (1), Красносільської (1), Симонівської (1) сільських рад.    

 

В 2018 році до райдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло  78 звернень громадян (2017 – 88). З них 73% звернень стосувалися питань соціального захисту (надання соціальних допомог та субсидій), по 6% - комунального господарства, аграрної політики та земельних відносин,  12% - інші, 3 % - зв’язку.

 

Через постійно діючу «гарячу» телефонну лінію при обласній державній адміністрації надійшло 19 звернень громадян (2017 - 35). З них 47% звернень стосувалися питань соціального захисту (надання соціальних допомог та субсидій), 32% - аграрної політики та земельних відносин,  16% - комунального господарства, 5% - інші.

 

     Всі звернення громадян, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються у встановлені законодавством терміни, про результати розгляду заявники інформуються в письмовій формі з роз’ясненням оскарження у разі відмови.

 

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 16 квітня 2015 року № 167 діє телефонна «гаряча лінія» голови райдержадміністрації.         Впродовж 2018 року до райдержадміністрації через телефонну «гарячу лінію» надійшло  13 звернень громадян.

 

Також в райдержадміністрації діє телефон довіри. Порядок роботи телефону довіри Гощанської районної державної адміністрації затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 05 липня 2018 року № 410,  зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції в Рівненській області 18.07.2018 за № 39/1328.

 

         Відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації річного графіку проведено 12 «днів контролю» при керівнику апарату райдержадміністрації з питань виконання вимог Закону України «Про звернення громадян».

 

           Проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації, на яких розглядалися проблемні питання, з якими жителі району зверталися до райдержадміністрації та у вищі органи влади.

 

Відповідно до затвердженого річного графіка стан виконання вимог законодавства вивчався у 12 виконавчих комітетах сільських рад, 4 структурних підрозділах райдержадміністрації. Довідки про  результати направлені до виконавців для відповідного реагування. Працівниками райдержадміністрації постійно надається методична допомога щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян.

 

В райдержадміністрації приділяється особлива увага вирішенню життєвих проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, діти війни, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, члени багатодітних сімей, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, за 2018 рік до райдержадміністрації від цих категорій громадян надійшло 155 звернень. За звітний період райдержадміністрацією виділена грошова допомога  в сумі 60 тис. грн.

 

Взято на особистий контроль розгляд  звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»,  інвалідів Великої Вітчизняної війни. За звітний період до райдержадміністрації звернулася 1 жінка, якій присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», що порушила питання отримання матеріальної допомоги, питання вирішено позитивно.

 

         На особливому контролі в райдержадміністрації перебуває вирішення  звернень, які надходять від членів сімей загиблих військовослужбовців, учасників бойових дій, демобілізованих осіб та військовослужбовців, призваних на військову службу за контрактом. Протягом 2018 року від цієї категорії громадян надійшло 125 звернень про надання матеріальної допомоги та 65 звернень про відшкодування вартості виготовлення землевпорядної документації щодо надання у власність земельних ділянок. Всі звернення розглянуті позитивно: виділено 500 тис.грн. матеріальної допомоги та  55,7 тис.грн. - на відшкодування вартості виготовлення землевпорядної документації.

 

          Питання щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного  права на звернення відповідно до вимог законодавства знаходиться на  постійному  контролі.

 

 

Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації

впродовж січня-вересня 2018 року

 

26 січня та 27 липня 2018 року на засіданнях колегії райдержадміністрації розглядалися питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2017 рік та І півріччя 2018 року. За результатами розгляду видані відповідні розпорядження голови райдержадміністрації: від  29.01.2018 № 57 «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році», від  30.07.2018  № 437 «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2018 року».

Відповідно до затвердженого річного графіка стан виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 вивчався у виконавчих комітетах 9 сільських рад, 3 структурних підрозділах райдержадміністрації. Довідки про результати направлені до виконавців для відповідного реагування.           

Протягом 9 місяців 2018 року до райдержадміністрації надійшло 644 звернення громадян (за 9 місяців 2017 року - 630), з них 74 усних (за 9 місяців 2017 року - 50), 570 письмових (за 9 місяців 2017 року - 580).

На особистих прийомах керівництва райдержадміністрації побувало 37 громадян: в голови райдержадміністрації - 34 чол., в першого заступника голови адміністрації - 3. На виїзних прийомах голови райдержадміністрації зареєстровано 84 звернення громадян. 

За січень-вересень 2018 року до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня надійшло 18 листів від громадян району (2017 - 19), а саме через:

- секретаріат Президента України - 2 гр. (2017 - 1);

- секретаріат Кабінету Міністрів України - 0 гр. (2017 - 1);

- народних депутатів - 0 гр. (2017 - 1);

- облдержадміністрацію - 16 гр. (2017 -16).

Основні питання, з якими громадяни району зверталися у вищі органи влади:

- надання матеріальної допомоги - 8;

- аграрної політики та земельних відносин  - 3;

- комунального господарства - 3;

- соціального захисту - 2;

- інші - 2.

За звітний період до райдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 35 звернень громадян (2017 - 62). З них 66% звернень стосувалися питань соціального захисту (надання соціальних допомог та субсидій), 11% - комунального господарства, 11% - інші, 9% - земельних відносин, 3% - зв’язку.

Через постійно діючу цілодобову «гарячу» телефонну лінію при обласній державній адміністрації надійшло 16 звернень громадян (2017 - 26). З них 44% звернень стосувалися питань соціального захисту, 25% - аграрної політики та земельних відносин, 19% -комунального господарства, 12% - інші.

Всі звернення громадян, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються у встановлені законодавством терміни, про результати розгляду заявники інформуються в письмовій формі з роз’ясненням оскарження у разі відмови.

Звернення, які є найбільш проблемними, виносяться на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яка проводиться за участю голови райдержадміністрації, при необхідності, заявників. За звітний період  відбулося 9 засідання постійно діючої комісії, про що були складені протоколи.

 

 

Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації

впродовж І півріччя 2018 року

 

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Гощанською районною державною адміністрацією вжито ряд організаційних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

         26 січня 2018 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглядалося питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2017 рік. За результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від  29.01.2018 №57 «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році».

Відділом діловодства, організаційно-інформаційного забезпечення та звернень громадян апарату райдержадміністрації відповідно до затвердженого річного графіка стан виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 вивчався у 6 виконавчих комітетах сільських рад, 2 структурних підрозділах райдержадміністрації. Довідки про  результати направлені до виконавців для відповідного реагування. Працівниками райдержадміністрації постійно надається методична допомога щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян.  

Протягом січня-червня 2018 року до райдержадміністрації надійшло 489 звернень громадян, що на 55 більше, ніж в 2017 році. Питому вагу звернень громадян становлять: соціального захисту - 50% (2017 - 64%),з питань аграрної політики та земельних відносин - 38% (2017 - 28,3%).

На особистих та виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації побував 55 громадянин, а з врахуванням колективів - 98.

Через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 15  звернень громадян району (2017 - 13), а саме через:         

- секретаріат Президента України - 2 гр. (2017 - 1);                                                  - секретаріат Кабінету Міністрів України - 0 гр. (2017 - 1);              

- народних депутатів України - 0 гр. (2017 - 1);

- облдержадміністрацію - 13 гр. (2017 - 10).                                         

Основні питання, з якими громадяни району зверталися у вищі органи влади:

 - надання матеріальної допомоги - 5;

- аграрної політики та земельних відносин  - 3;

- соціального захисту - 3;

- комунального господарства - 2;        

- інші - 2.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації  вирішено  позитивно - 394, на 71 - дано роз’яснення, 24 - перебувають на виконанні.

     Впродовж січня-червня 2018 року до райдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло  17 звернень громадян (2017 – 50). З них 41% звернень стосувалися питань соціального захисту (надання соціальних допомог та субсидій), 29% - комунального господарства, 18% - аграрної політики та земельних відносин, по 6% - зв’язку, інші.

Через постійно діючу «гарячу» телефонну лінію при обласній державній адміністрації надійшло 10 звернень громадян (2017 - 25). З них 50% звернень стосувалися питань соціального захисту (надання соціальних допомог та субсидій), 30% - аграрної політики та земельних відносин,  20% - комунального господарства.

Всі звернення громадян, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються у встановлені законодавством терміни, про результати розгляду заявники інформуються в письмовій формі з роз’ясненням оскарження у разі відмови.

         Звернення, які є найбільш проблемними, виносяться на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян , яка проводиться за участю голови райдержадміністрації, при необхідності, заявників. За звітний період  відбулося 3 засідання постійно діючої комісії, про що були складені протоколи.

Питання щодо забезпечення реалізації  громадянами конституційного  права на звернення відповідно до вимог законодавства знаходиться на  постійному  контролі.

           

 

Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації

впродовж І кварталу 2018 року

 

 

В райдержадміністрації продовжується робота, спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України  від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

26 січня 2018 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглядалося питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2017 рік. За результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від  29.01.2018 №57 «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році».

Відповідно до затвердженого річного графіка стан виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 вивчався у виконавчих комітетах 3 сільських рад, 1 структурному підрозділі райдержадміністрації. Довідки про результати направлені до виконавців для відповідного реагування.           

Протягом січня-березня 2018 року до райдержадміністрації надійшло  259 звернення громадян (2017 - 202). Питому вагу звернень громадян становлять: з питань соціального захисту– 53% (2017 - 63%), аграрної політики та земельних відносин  –  37% (2017 – 27% ), комунального господарства – 4% (2017 – 5%).

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації, вирішено  позитивно - 221, на 38 - дано роз’яснення.

За І квартал 2018 року до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня надійшло 9 листів від громадян району (2017 - 9), а саме через: - секретаріат Кабінету Міністрів України – 0 гр. (2017 - 1);                                  

- облдержадміністрацію – 9 гр. (2017 – 8).      

Основні питання, з якими громадяни району зверталися у вищі органи влади:                                                                                                                                                    - надання матеріальної допомоги – 5;

- комунального господарства – 1;

- соціального захисту – 1;

- аграрної політики та земельних відносин  – 1;

- інші – 1.

За звітний період до райдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 10 звернень громадян (2017 – 34). З них 50% звернень стосувалися питань соціального захисту (надання соціальних допомог та субсидій), 30% - комунального господарства, 20% - земельних відносин.

Через постійно діючу цілодобову «гарячу» телефонну лінію при обласній державній адміністрації надійшло 7 звернень громадян (2017 – 15). З них 57% звернень стосувалися питань соціального захисту, 29% - аграрної політики та земельних відносин, 14% -комунального господарства.

Всі звернення громадян, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються у встановлені законодавством терміни, про результати розгляду заявники інформуються в письмовій формі з роз’ясненням оскарження у разі відмови.

         Звернення, які є найбільш проблемними, виносяться на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян , яка проводиться за участю голови райдержадміністрації, при необхідності, заявників. За звітний період  відбулося 3 засідання постійно діючої комісії, про що були складені протоколи.

Питання щодо забезпечення реалізації  громадянами конституційного  права на звернення відповідно до вимог законодавства знаходиться на  постійному  контролі.

           

 

Інформація

 про підсумки роботи із зверненнями громадян  в райдержадміністрації

за 2017 рік

 

 

Протягом 2017 року в райдержадміністрації на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» вжито низку організаційних заходів для проведення системної роботи із зверненнями громадян, як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

За 2017 рік до райдержадміністрації всього надійшло 863 звернення громадян, що на 184 більше, ніж в 2016 році. Питому вагу звернень громадян становлять: соціального захисту - 53% (2016 - 56%),з питань аграрної політики та земельних відносин - 38% (2016 - 29%), комунального господарства - 5 % (2016 - 5%) .         

На особистих та виїзних прийомахкерівництва райдержадміністрації побувало 94 громадян (з врахуванням колективів – 130).

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації  вирішено  позитивно - 748, на 112 - дано роз’яснення, 3 - перебувають на виконанні.

За 2017 рік до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня надійшло 23  звернення громадян району (2016 - 44), а саме через:    

- секретаріат Президента України - 2 гр. (2016 - 6);                                                  - секретаріат Кабінету Міністрів України - 2 гр. (2016 - 3);              

- народних депутатів України - 1 гр. (2016 - 0);

- облдержадміністрацію - 18 гр. (2016 - 35).                                         

Основні питання, з якими громадяни району зверталися у вищі органи влади:                        

- надання матеріальної допомоги - 7;

- комунального господарства - 4;        

- транспорту та зв’язку - 4;

- аграрної політики та земельних відносин  - 2;

- охорони здоров’я - 1;    

- житлової політики - 1;

- інші - 4.

    В 2017 році до райдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло  88 звернень громадян (2016 – 100). З них 62% звернень стосувалися питань соціального захисту, 20% - комунального господарства, 7% - аграрної політики та земельних відносин,5% - праці і заробітної плати, по 2% - охорони здоров’я, житлового господарства, інші.

    Через постійно діючу «гарячу» телефонну лінію при обласній державній адміністрації до райдержадміністрації надійшло на розгляд 34 звернення громадян (2016 – 37). З них по 38% звернень стосувалися питань соціального захисту (надання соціальних допомог та субсидій),аграрної політики та земельних відносин,  по 9% - комунального господарства, по 3% - транспортного сполучення, інші.

Всі звернення громадян, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються у встановлені законодавством терміни, про результати розгляду заявники інформуються в письмовій формі з роз’ясненням оскарження у разі відмови.

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 16 квітня 2015 року № 167 діє телефонна «гаряча лінія» голови райдержадміністрації.

         На особливому контролі в райдержадміністрації перебуває вирішення  звернень, які надходять від членів сімей загиблих військовослужбовців, учасників бойових дій, демобілізованих осіб та військовослужбовців, призваних на військову службу за контрактом. Протягом 2017 року від цієї категорії громадян надійшло 126 звернень про надання матеріальної допомоги та 109 звернень про відшкодування вартості виготовлення землевпорядної документації щодо надання у власність земельних ділянок. Всі звернення розглянуті позитивно: виділено 385 тис.грн. матеріальної допомоги та 96,5 тис.грн. - на відшкодування вартості виготовлення землевпорядної документації.

          Питання щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного  права на звернення відповідно до вимог законодавства знаходиться на  постійному  контролі.




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

http://i.piccy.info/i9/c811ff2c35d34d10df4fdc6036eda6bc/1469112702/28006/1037507/2107.jpg



Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 
 

 

Результат пошуку зображень за запитом "рада регіонального розвитку 12 листопада"

Послання Президента України до Верховної Ради України «Про внутрішнє та зовнішнє становище України в 2018 році»

Звіт голови РДА Юрія Ковальчука про виконання райдержадміністрацією делегованих районною радою повноважень у 2018 році

ГРАФІК

проведення виїзного прийому громадян

керівництвом РДА на 2019 рік

 

АКТУАЛЬНІ ЗАПИТИ НА НАДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ПРОГРАМ ТА ПРОЕКТІВ

Оголошено конкурс "Кращі практики місцевого самоврядування 2018"