ДУБЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

35600, м. Дубно, вул. Д.Галицького, 17

тел.: (03656) 4-94-89, факс:(03656) 4-22-01,

e-mail: dubnrda@icc.rv.ua

 
 вересня 2014 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
№230 Про здійснення контролю за виконанням делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомами сільських та селищної рад


 

від 27 березня 2012 року

 

 

№ 230

Про здійснення контролю за виконанням делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомами сільських та селищної рад

 

 

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади», керуючись ст.16, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Провести перевірки виконкомів сільських селищної рад згідно плану роботи райдержадміністрації на 2012 рік.

2. Затвердити склад робочої групи згідно з додатком .

3. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від  17 березня 2011 року № 223.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату Перетятко Л.Г.

 

 

 

Голова адміністрації

Д.Корилкевич




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


Запитання | Адміністратор
Прес-служба 695-214, 695-314  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 

           

«Гаряча лінія» голови райдержадміністрації працює за телефоном

(03656)4-93-85 у робочі дні з 8.00 до 17.00.

 

 

ГРАФІК

проведення виїздів «мобільного соціального офісу» у ІІ-му півріччі 2014 року

1.   

01.07.

Плосківська сільська рада

2.   

15.07.

Привільненська сільська рада

3.   

22.07.

Малосадівська сільська рада

4.   

12.08.

Княгининська сільська рада

5.   

28.08.

Майданська сільська рада

6.   

09.09.

Іваннівська сільська рада

7.   

23.09.

Стовпецька сільська рада

8.   

07.10.

Семидубська сільська рада

9.   

21.10.

Соснівська сільська рада

10.    

04.11.

Сатиївська   сільська рада

11.    

18.11.

Смизька селищна рада

12.    

02.12.

Тараканівська  сільська рада

13.    

16.12.

Шепетинська сільська рада