ДУБЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

На головну

35600, м. Дубно, вул. Д.Галицького, 17

тел.: (03656) 4-94-89, факс:(03656) 4-22-01,

e-mail: dubnrda@icc.rv.ua

 
 вересня 2014 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 

 

 
Новини
12 вересня 2014

Відповідно до розпорядження Кабінету міністрів України з 01 січня 2015 року через центр надання адміністративних послуг “Відділ надання адміністративних послуг Дубенської районної державної адміністрації” буде здійснюватися надання наступних адміністративних послуг:


Детальнiше »
12 вересня 2014

11 вересня 2014 року на базі районного методичного кабінету відбувся семінар-нарада заступників директорів з навчально-виховної, навчально-методичної роботи з теми «Оновлення цілей і змісту методичної роботи з педагогічними кадрами району на основі компетентнісного підходу та особистісної орієнтації, урахування світового досвіду та принципів сталого розвитку».


Детальнiше »
11 вересня 2014

Оголошено конкурс з відбору адвокатів, які залучаються до надання безоплатної вторинної правової допомоги. Заяви для проходження конкурсу приймаються Головним управлінням юстиції у Рівненській області, а також всіма районними, міськими (міст обласного значення), міськрайонним управліннями юстиції до 15 жовтня 2014 року.


Детальнiше »
9 вересня 2014

Служба Безпеки України, на виконання доручення Президента, відкрила Міжвідомчий центр допомоги громадянам у питаннях звільнення полонених, заручників та пошуку зниклих безвісти.


Детальнiше »
9 вересня 2014

Питання енергозбереження та запровадження енергоощадних технологій є одним з пріоритетних завдань стратегії розвитку Дубенщини. Для економії паливно-енергетичних ресурсів та скорочення споживання природного газу на території району впроваджено наступні енергозберігаючі заходи:


Детальнiше »
9 вересня 2014

За громадянами України, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період не припиняється реєстрація підприємницької діяльності фізичних осіб–підприємців (частина третя статті 39 Закону України „Про військовий обов’язок і військову службу”).


Детальнiше »
9 вересня 2014

В рамках Всеукраїнського профілактичного заходу «Урок» службою у справах дітей Дубенської райдержадміністрації проводяться обстеження житлово-побутових умов проживання дітей у сім’ях, які опинились у складних життєвих обставинах. Вживаються заходи для охоплення навчанням усіх дітей даної категорії.


Детальнiше »
3 вересня 2014

31 серпня на Яворівський військовий полігон, що у Львівській області, завітали рятувальники Держслужби з НС та жителі Дубенського району. Приводом для візиту стало те, що віднедавна на даному полігоні у складі одного з батальйонів Національної гвардії України проходить підготовку до бойових дій в зоні АТО 24-річний мешканець села Дитиничі Степан Олесьницький.


Детальнiше »
2 вересня 2014

Минулого вівторка  керманичі Дубенського району – Руслан Сивий та Олександр Дехтярчук урочисто відкрили аптеку в мікрорайоні цукрового заводу. Вона розмістилась на першому поверсі однієї з багатоповерхівок побіля автотраси. Це вже дев’ятий заклад в мережі комунального підприємства «Центральна районна аптека» Дубенської районної ради.


Детальнiше »
Архів »
RSS 2.0
Фотогалерея : останні матеріали
Архів »
Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування


Запитання | Адміністратор
Прес-служба 695-214, 695-314  ©  Рівненська обласна державна адміністрація

 

           

«Гаряча лінія» голови райдержадміністрації працює за телефоном

(03656)4-93-85 у робочі дні з 8.00 до 17.00.

 

 

ГРАФІК

проведення виїздів «мобільного соціального офісу» у ІІ-му півріччі 2014 року

1.   

01.07.

Плосківська сільська рада

2.   

15.07.

Привільненська сільська рада

3.   

22.07.

Малосадівська сільська рада

4.   

12.08.

Княгининська сільська рада

5.   

28.08.

Майданська сільська рада

6.   

09.09.

Іваннівська сільська рада

7.   

23.09.

Стовпецька сільська рада

8.   

07.10.

Семидубська сільська рада

9.   

21.10.

Соснівська сільська рада

10.    

04.11.

Сатиївська   сільська рада

11.    

18.11.

Смизька селищна рада

12.    

02.12.

Тараканівська  сільська рада

13.    

16.12.

Шепетинська сільська рада