На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 вересня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Звіт про роботу управління соціального захисту населення райдержадміністрації станом на 01.07.2018 року


Звіт

                  про роботу управління  соціального захисту населення

 райдержадміністрації станом на 01.07.2018 року

 

            Станом на 01.07.2018 року робота управління соціального захисту населення райдержадміністраціі була спрямована на соціально-правовий захист пенсіонерів, інвалідів, малозабезпечених громадян. 

         Протягом звітного періоду  видано 9 пільгових  посвідчень та 1  вкладку до посвідчення інваліда війни .

          1 особі  надано  статус вдови загиблого учасника бойових дій АТО.

          7 осіб з інвалідністю загального захворювання  та 1 учасника війни забезпечено  санаторно-курортною путівкою в санаторій «Батьківщина», «Перемога», «Салют».

          До Дня Перемоги 547 ветеранів та інвалідів війни отримали щорічну одноразову  грошову допомогу в сумі 601 тис.170  грн.

          11 особам з інвалідністю видано направлення  на забезпечення технічними засобами.

           17 особам  видано направлення   на забезпечення ортопедичними виробами.

           4  малозабезпеченим  особам      оформлено щорічну матеріальну грошову допомогу з Фонду інвалідів на суму 2 тис.746 грн.

          5 осіб та дітей з інвалідністю отримали путівки на проходження комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю.

         5 постраждалих внаслідок ЧАЕС забезпечено зубопротезуванням на  суму 1 тис.60 грн.  29  постраждалих внаслідок ЧАЕС забезпечено медикаментозним  лікуванням на суму 7 тис.960 грн.   

          Протягом звітного періоду видано: 4 пільгових  посвідчення дітям постраждалим внаслідок ЧАЕС.

            Станом на 01.07.2018 року в управлінні на обліку перебуває 916 осіб,   потерпілих від аварії на ЧАЕС, 780 осіб, які мають право на пільги за професійною ознакою, 18 пенсіонерів МВС,  195  багатодітних  сімей, 927 осіб з інвалідністю  різних категорій та  1600 ветеранів війни.

         На 01.07.2018 року профінансовано пільг на суму –1 млн. 440 тис. 639 грн.

         Компенсаційні  виплати громадянам постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС становлять 528 тис. 351 грн.

            Станом на 01.07.2018 року профінансовано державних допомог сім’ям з  дітьми  на суму 13 млн. 433 тис. 525 грн.

           Виплата переміщеним особам  становить 38 тис. 386 грн.

           Виплата одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження середньої тяжкості під час участі в масових акціях громадського протесту, що відбулись у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року становить 345 тис.550 грн.

          Виплата державної соціальної допомоги на соціальні послуги становить 4 тис. 291 грн.

          Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям , звільненим з військової строкової служби становить 16 тис. 617 грн.

         Одному полоненому виплачено грошову допомогу в сумі 100тис. грн.

299 сім’ям призначено державну соціальну допомогу малозабезпеченим сімям.

261 сімям  було надано державну допомогу сім”ям з дітьми:

  - допомога по вагітності та пологах             -  36

  - одноразова допомога при народженні       -  66

  - допомога одинокій матері                            - 130

  - опіка та піклування                                       - 12

  -  тимчасова допомога (аліменти)                 -  17

Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства 21 сімям.

         Щомісячна грошова допомога особам, які проживають разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним-призначено 27 особам.

         Щомісячна грошова компенсація особам, які здійснюють догляд за інвалідом 1 групи, або особою яка досягла 80 річного віку - 34 особам.

     Проведено 10 виїздів робочої групи «мобільного соціального офісу» до

жителів с.Рогізне,с. Боремель, Вовковиївської сільської ради,с.Хрінники,  с.Княгинине, с.Глибока Долина,с.Рудка, с.Малеве та с.Пляшева  під час яких прийнято 53 громадяни.

        Станом на 01.07.2018 року сума нарахованих субсидій становить – 22 млн. 637 тис. 805 грн.

-          на житлово-комунальні послуги  – 21 млн. 996 тис.47 грн.

-          на тверде паливо та скраплений газ- 641 тис.758 грн.

Перераховано коштів організаціям – надавачам житлово-комунальних послуг на суму 33 млн. 796 тис.944  грн.

          Проведено акти обстеження матеріально-побутових умов проживання  91 сім’ї  та проведено перевірку   правильності  видачі  10  довідок  про склад сім’ї,   розмір земельних ділянок по сільських радах району.

Надіслано  155 запитів  до установ та організацій для отримання необхідної інформації для призначення субсидій та різних видів допомог.

             За звітний період  укладено та зареєстровано 15 колективних договорів. Зареєстровано 71 додаток до колективних договорів  підприємств, установ та організацій району.

Проводиться моніторинг показників заробітної плати.

         За звітний період здійснено контроль про правильність та своєчасність нарахування, призначення пенсій Пенсійним фондом, призначення та нарахування допомог на поховання та перерахунків раніше призначених пенсій. Перевірено 144 перерахунки раніше призначених пенсій, 48 справ новопризначених пенсій та  111 допомог на поховання. Порушень не виявлено.

Складено 23 акти з’ясування обставин вчинення насильства в сім’ї та вжито відповідні заходи.

         Видано  13 посвідчень на батьків багатодітної сім’ї та  19 посвідчень  на дітей багатодітної сім’ї.

          Продовжено термін дії 24 посвідчення багатодітної сім’ї.

         На території Демидівського району обліковано 15 сімей (22 особи), які переміщені з тимчасово-окупованої території України.

         Проведено 6 засідань районної тимчасової комісії, на яких  заслухано 6 підприємців –фізичних  осіб та 14 керівників підприємств, установ та організацій району, що не забезпечують виплати мінімальної заробітної плати.

         Проведено 13 засідань районної тимчасової комісії, на яких  заслухано 45 підприємців –фізичних  осіб з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.  Робочою групою проведено 3 обстеження у 11 суб’єктів господарювання (охоплено 14 підприємців –фізичних осіб). В результаті проведеної роботи легалізовано 60 нових  робочих місць.

         Прийнято документи 6 особам на отримання матеріальної допомоги  громадянам, які звільнилися з військової строкової служби.

          Станом на 01.07.2018 року у відділенні соціальної допомоги вдома  та денного перебування територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на обслуговуванні  перебуває 162 одиноких, малозабезпечених громадян та осіб з інвалідністю . В стаціонарному відділенні на обслуговуванні  перебуває 11 підопічних громадян.

     Відділеннями територіального центру  надано послуг : перукаря –1478 громадянам, взуттєвого майстра – 158 громадянам,  медичного працівника - 860 громадянам, швеї – 271 громадянам, прання – 113 громадянам. 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



http://i.piccy.info/i9/9e20078ec674f4e250088cb93f861f6d/1474557374/5327/873438/43.png 

http://i.piccy.info/i9/865b59e27c4ab2b624768993b0ec16f7/1521470965/17997/1200995/p_dtrymka_agrar_v.jpg

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

Енергоефективність 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png 

http://i.piccy.info/i9/c4717e24ada4cc7ec052cbad36d18448/1502357018/87844/1159358/banner_160x236_meet_your_child.jpg

http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.

http://i.piccy.info/i9/0a93f381118a6fa263e72eddfdafb4a3/1557993080/40483/1317273/Derzhavna_vykonavcha_sluzhba_Ukra_ny.png

Державна виконавча служба інформує

 
 
Карта протирадіаційних укриттів Демидівського району

 

http://i.piccy.info/i9/75e339b040d2e5224705684f2974badf/1499153296/14210/1159358/spfu.jpg

Інформація про об’єкти державної власності, які пропонуються регіональним відділенням ФДМУ по Рівненській області для передачі в оренду

http://www.spfu.gov.ua