На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 вересня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 26 липня 2017 року №217


 УКРАЇНА

ДЕМИДІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної  державної адміністрації

 

26 липня  2017  року                                                №217

                                              

Про стан виконання у першому півріччі                                                                      2017 року вимог законодавства України

щодо розгляду звернень громадян та

підвищення ефективності цієї роботи

 

Керуючись статтями 25, 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Законом України "Про звернення громадян", указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за належну організацію роботи із зверненнями громадян і результати вирішення порушених у них питань:

 

1. Інформацію керівника апарату райдержадміністрації Савич Н.В. про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя           2017 року взяти до відома.

Довідку надіслати сільським та  селищній радам, структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади для відповідного реагування.

 

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, сільським та  селищному головам :

 

1) вжити додаткових заходів стосовно поліпшення якості підготовки інформації про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян;

2) взяти під особливий контроль розгляд звернень, що надійшли від членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції;

 

 

2

3) систематично аналізувати і узагальнювати звернення від найбільш незахищених верств населення. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, члени сімей загиблих військовослужбовців, учасників антитерористичної операції, багатодітні сім'ї, одинокі матері, які потребують соціального захисту та підтримки;

4)  здійснювати перевірку всіх звернень громадян, у яких йдеться про недоліки в роботі територіальних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, оскаржуються рішення посадових осіб цих органів. Вживати невідкладних заходів для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень;

5) забезпечувати проведення роз'яснювальної роботи серед населення району, у тому числі через засоби масової інформації, щодо повноважень органів державної влади, систематичне висвітлення у засобах масової інформації та розміщення на офіційному веб-сайті матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих, у тому числі виїзних, прийомів громадян посадовими особами;

6) вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для необґрунтованих повторних і колективних звернень та звернень до органів влади вищого  рівня, народних депутатів України, облдержадміністрації.

 

3. Виконавцям про хід виконання цього розпорядження інформувати райдержадміністраціюдо 20 січня 2018 року.

 

4. Контроль за виконанням   розпорядження покласти на керівника апарату  райдержадміністрації Савич Н.В.

 

 

 

 

 

Голова адміністрації                                                                     Б.Левшенюк

 

 

 

 

 

 

 

 


3

Довідка

про стан виконання у першому півріччі 2017 році вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян та підвищення ефективності цієї роботи

 

Протягом першого півріччя 2017 року в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування вживаються організаційні і практичні заходи, спрямовані на вирішення життєво важливих проблем населення району, реалізацію конституційних прав і свобод людини, на виконання Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Указ Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» було розглянуто на колегії райдержадміністрації   в  лютому місяці 2017 року «Про стан виконання у 2016 року вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян та підвищення ефективності цієї роботи», прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.02.2017 року № 75. Моніторинг звернень громадян в розрізі виконкомів рад, структурних підрозділів райдержадміністрації проводиться щоквартально.

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19 квітня 2017 року № 138 утворено комісію з розгляду звернень малозабезпечених та соціально незахищених категорій громадян щодо виділення одноразової грошової допомоги.

За підсумками розгляду  звернень громадян у першому півріччі 2017 році керівники, службові особи відповідальні за звернення громадян до відповідальності за порушення вимог законодавства про звернення не притягались.

За звітний період 2017 ріку вивчено та надано методичну допомогу з питань організації роботи із зверненнями громадян у 1 структурному підрозділі адміністрації та у 2 сільських радах. Результати перевірки розглянуті при керівнику апарату районної державної адміністрації.

Прийом громадян головою та заступником голови райдержадміністрації проводився відповідно до затвердженого графіку прийому громадян, графік особистого прийому громадян головою, заступником голови райдержадміністрації, проведення виїзного особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації в населених пунктах району в 2017 році затверджені розпорядженням голови райдержадміністрації  від 23 березня  2017 року № 108.

З метою обізнаності стосовно реального стану справ на місцях, вирішення нагальних проблем населення та вивчення суспільно-політичної ситуації на підвідомчій території, головою та першим заступником голови

4

райдержадміністрації у першому півріччі 2017 році здійснено 3 виїзі прийоми громадян. В зверненнях, які надходили від жителів району, в більшості порушувалися питання земельних відносин, питання соціального захисту населення, зокрема досить актуальним питанням залишається порядок оформлення житлових субсидій. Всі звернення, які надійшли від громадян були взяті на контроль керівництвом  райдержадміністрації з метою їх оперативного вивчення та вирішення. За звітний період головою райдержадміністрації проведено – 22 усних прийоми громадян на яких було прийнято - 61 громадянин, першим заступником голови  – 6 прийомів,  на якому було  прийнято 10 жителів району.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюється позачерговий прийом звернень інвалідів Великої Вітчизняної Війни, учасників бойових дій, одиноких пристарілих громадян та інших соціально незахищених верств населення.

При районній державній адміністрації діє пряма цілодобова «гаряча» телефонна лінія та телефонна «гаряча лінія» голови райдержадміністрації. Інформації щодо роботи даних ліній та участі в ній керівництва райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, окремих районних організацій відповідно до затверджених графіків до населення було доведено через районні засоби масової інформації та на офіційному сайті райдержадміністрації.

В районній газеті „Вісник Демидівщини” періодично друкуються  матеріали по підсумках розгляду звернень на колегіях райдержадміністрації та роз'яснення щодо питань соціального захисту, пенсійного забезпечення, податкового та земельного законодавства, зайнятості населення та на ВЕБ-сторінці райдержадміністрації постійно розміщуються матеріали щодо роботи із зверненнями громадян.

За звітний  2017  рік до райдержадміністрації надійшло 80 звернень громадян.  Серед загальної кількості звернень було 71 усних, 9 письмових .

За структурою звернень переважають заяви,  пропозицій від громадян протягом звітного періоду не було.

Аналіз заяв свідчить, що громадянами району порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту, а саме: надання матеріальної допомоги, забезпечення соціальних виплат та оформлення субсидій. З метою поліпшення соціально-побутових умов малозабезпечених та соціально незахищених категорій населення відповідно до районної програми “Милосердя” райдержадміністрацією надано матеріальну допомогу для  громадян  на загальну суму 26000 гривень.

За 6 місяців 2017 року через  «урядову гарячу лінію»  до райдержадміністрації надійшло 23 звернення. На всі звернення заявники отримали письмові відповіді.

Суттєво покращилось соціальне обслуговування та надання соціальної підтримки населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання. Протягом першого півріччя 2017 року проведено  11 виїздів робочої групи «мобільного соціального офісу» до жителів Хрінницької,

5

Рогізненської, Боремельської, Княгининської, Вовковиївської, Глибокодолинської, Малівської, Рудківської, Ільпибоцької, Золочівської сільських рад під час яких прийнято 49 громадян.

         Забезпечення реалізації громадянами району конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за об’єктивний, неупереджений  і своєчасний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у них проблем – такими критеріями керується у своїй роботі керівництво Демидівської райдержадміністрації.

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                 Н. Савич      




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



http://i.piccy.info/i9/9e20078ec674f4e250088cb93f861f6d/1474557374/5327/873438/43.png 

http://i.piccy.info/i9/865b59e27c4ab2b624768993b0ec16f7/1521470965/17997/1200995/p_dtrymka_agrar_v.jpg

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

Енергоефективність 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png 

http://i.piccy.info/i9/c4717e24ada4cc7ec052cbad36d18448/1502357018/87844/1159358/banner_160x236_meet_your_child.jpg

http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.

http://i.piccy.info/i9/0a93f381118a6fa263e72eddfdafb4a3/1557993080/40483/1317273/Derzhavna_vykonavcha_sluzhba_Ukra_ny.png

Державна виконавча служба інформує

 
 
Карта протирадіаційних укриттів Демидівського району

 

http://i.piccy.info/i9/75e339b040d2e5224705684f2974badf/1499153296/14210/1159358/spfu.jpg

Інформація про об’єкти державної власності, які пропонуються регіональним відділенням ФДМУ по Рівненській області для передачі в оренду

http://www.spfu.gov.ua