На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 вересня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я голови районної державної адміністрації від 04 липня 2016 року №163


 

У К Р А Ї Н А

ДЕМИДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

04 липня  2016  року                                                                              №163                                                            

Про стан виконання у першому півріччі                                                                      2016 року вимог законодавства України

щодо розгляду звернень громадян та

підвищення ефективності цієї роботи

 

 

Керуючись статтями 25, 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Закону України "Про звернення громадян", указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за належну організацію роботи із зверненнями громадян і результати вирішення порушених у них питань:

 

1. Інформацію  керівника апарату райдержадміністрації Савич Н.В. про стан роботи із зверненнями громадян у першому півріччі 2016 року взяти до відома та відповідного реагування.

 

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, сільським та  селищному голові:

 

1) вжити додаткових заходів стосовно поліпшення якості підготовки інформації про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян;

 

2) взяти під особливий контроль розгляд звернень, що надійшли від членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції;

 

 

 

2

3) систематично аналізувати і узагальнювати звернення від найбільш незахищених верств населення. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем,

з якими звертаються ветерани війни та праці, члени сімей загиблих

військовослужбовців, учасників антитерористичної операції, багатодітні сім'ї, одинокі матері, які потребують соціального захисту та підтримки;

 

4)  здійснювати перевірку всіх звернень громадян, у яких йдеться про недоліки в роботі територіальних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, оскаржуються рішення посадових осіб цих органів. Вживати невідкладних заходів для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень;

 

5) забезпечувати проведення роз'яснювальної роботи серед населення району, у тому числі через засоби масової інформації, щодо повноважень органів державної влади, систематичне висвітлення у засобах масової інформації та розміщення на офіційному веб-сайті матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих, у тому числі виїзних, прийомів громадян посадовими особами;

 

6) вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для необґрунтованих повторних і колективних звернень та звернень до органів влади вищого  рівня, народних депутатів України, облдержадміністрації.

 

3. Виконавцям про хід виконання цього розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 01 січня 2017 року.

 

4. Контроль за виконанням   розпорядження покласти на керівника апарату  райдержадміністрації Савич Н.В.

 

 

 

 Голова адміністрації                                                                        Б.Левшенюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довідка

про стан виконання у першому півріччі 2016 року вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян та підвищення ефективності цієї роботи

 

Протягом першого півріччя 2016 року  районною державною адміністрацією вжито дієвих заходів, спрямованих на реалізацію вимог Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань роботи зі зверненнями громадян.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що райдержадміністрацією, її структурними підрозділами та органами місцевого самоврядування вжито заходів щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян та забезпечення організації відповідної роботи згідно з вимогами чинного законодавства України.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 19 травня 2016 року №124 «Про організацію особистого прийому громадян в райдержадміністрації» затверджено графік прийому громадян в райдержадміністрації. Дотримуючись вказаного графіку керівництвом райдержадміністрації протягом першого півріччя 2016 року проведено 18 особистих днів прийому громадян.

Питання про підсумки розгляду звернень громадян, що надходили до райдержадміністрації у 2016 році, з січня  по травень поточного року заслухано на засіданні колегії районної державної адміністрації, за результатами розгляду видано відповідні розпорядження голови райдержадміністрації. Питання розгляду звернень громадян розглядалися на нарадах при голові, заступнику голови, керівникові апарату райдержадміністрації, на нарадах начальників управлінь та відділів райдержадміністрації.

Протягом першого півріччя 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 10 письмових  зверння: з них 7 – з облдержадміністрації, 3 – жителів району.

На особистому прийомі, до керівництва районної державної адміністрації звернулося 41 жителів району від яких надійшло 30 звернень.

Найчастіше зверталися жителі смт. Демидівка, сіл Боремель, Лішня, Рудка та Малеве.

Переважна більшість цих жителів звертались з питань: надання матеріальної допомоги, земельних спорів.

За 6 місяців 2016 року через «урядову гарячу лінію» до райдержадміністрації надійшло 17 звернень. На всі звернення заявники отримали письмові відповіді.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, всебічно розглядаються, викладені факти ретельно перевіряються. Порушень термінів розгляду звернень не було.

 

Заявники мають можливість взяти участь в процесі розгляду їх звернень, ознайомитися з матеріалами розгляду звернень чи проведених перевірок.

У загальному обсязі листів і усних звернень громадян до органів державної влади переважають, в основному, листи пенсіонерів, ветеранів праці, інвалідів, членів багатодітних родин. Звернення зазначених категорій громадян розглядались керівництвом райдержадміністрації, здійснювався постійний контроль за станом їх розгляду та вживались заходи щодо їх позитивного вирішення. Ці категорії громадян порушували питання щодо надання матеріальної допомоги на лікування, призначення субсидій та інші.

Протягом першого півріччя 2016 року 31 жителю району надано одноразову грошову допомогу на суму 18800 гривень.

В районній газеті «Вісник Демидівщини» періодично друкуються матеріали по підсумках розгляду звернень на колегії райдержадміністрації та роз’яснення щодо  питань соціального захисту, пенсійного забезпечення, податкового та земельного законодавства, зайнятості населення та на ВЕБ- сторінці райдержадміністрації постійно розміщуються матеріали щодо роботи із зверненнями громадян.

Особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок ЧАЕС, багатодітні сім'ї, одинокі матері, учасників АТО та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Звернення громадян з особистих питань, як правило, розглядаються у встановлені законодавством терміни. Інформація про хід та наслідки розгляду звернення подається заявникам як в усній так і в письмовій формі. При не вирішенні того чи іншого питання, вказуються мотиви  неможливості вирішення.

В райдержадміністрації щоквартально проводиться моніторинг звернень громадян в розрізі сільських та селищної рад, структурних підрозділів райдержадміністрації.

Забезпечується повний контроль за оперативним вирішенням питань, що порушуються у зверненнях громадян на законних підставах.

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                          Н. Савич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



http://i.piccy.info/i9/9e20078ec674f4e250088cb93f861f6d/1474557374/5327/873438/43.png 

http://i.piccy.info/i9/865b59e27c4ab2b624768993b0ec16f7/1521470965/17997/1200995/p_dtrymka_agrar_v.jpg

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

Енергоефективність 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png 

http://i.piccy.info/i9/c4717e24ada4cc7ec052cbad36d18448/1502357018/87844/1159358/banner_160x236_meet_your_child.jpg

http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.

http://i.piccy.info/i9/0a93f381118a6fa263e72eddfdafb4a3/1557993080/40483/1317273/Derzhavna_vykonavcha_sluzhba_Ukra_ny.png

Державна виконавча служба інформує

 
 
Карта протирадіаційних укриттів Демидівського району

 

http://i.piccy.info/i9/75e339b040d2e5224705684f2974badf/1499153296/14210/1159358/spfu.jpg

Інформація про об’єкти державної власності, які пропонуються регіональним відділенням ФДМУ по Рівненській області для передачі в оренду

http://www.spfu.gov.ua