На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 вересня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови райдержадміністрації від 5 травня 2015 року №96


 

У К Р А Ї Н А

ДЕМИДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

05 травня  2015 року                                                                           №96

 

Про стан виконавської дисципліни

та організації виконання завдань,

визначених документами органів

виконавчої влади вищого рівня  та 

 голови  райдержадміністрації у  

І кварталі   2015 року

 

 Органами виконавчої   влади району  протягом І кварталу 2015 року  забезпечено    відповідний рівень виконавської дисципліни. Продовжувалась робота  з метою   забезпечення   своєчасного та якісного  виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями і дорученнями  голів обласної   та  районної  державної  адміністрацій.

З метою покращення стану виконавської дисципліни та ефективності контролю за виконанням  завдань, визначених  органами виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій:

 

1.Довідку про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, голови та заступників голови райдержадміністрації у І кварталі 2015 року  взяти до відома та виконання і надіслати для відповідного реагування керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам  сільських та  селищної  рад.

2.Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам сільських та селищної  рад:

2.1.Вжити додаткових заходів щодо покращення ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови райдержадміністрації щодо  якості підготовки інформацій про хід виконання документів;

 

 

2

2.2. Забезпечити дотримання термінів подання інформацій про хід виконання розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації, визначених планами контролю виконання документів;

2.3. Щокварталу розглядати стан виконавської дисципліни на нарадах, засіданнях виконкомів сільських та  селищної рад.

 

         4. Загальному відділу  апарату райдержадміністрації    продовжувати  щоденний моніторинг  виконання завдань, визначених  документами органів виконавчої влади  вищого рівня та голів обласної та районної державних адміністрацій.

                   

5. Визнати такими, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 28 січня 2015 року № 15 «Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня та голови райдержадміністрації у ІУ кварталі 2014 року».

 

6.Про хід виконання  розпорядження інформувати загальний відділ апарату райдержадміністрації до 20  липня  2015 року.

 

7.Контроль за виконанням   розпорядження   покласти на першого заступника голови  райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації.

 

 

 

 

 

Голова адміністрації                                                               С.Радченко                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голові районної

державної адміністрації

Радченку С.І.

 

Довідка

про стан виконавської дисципліни та організації завдань,

визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, голів

обласної та районної  державних адміністрації у І кварталу  2015 року

 

       Вирішення завдань щодо формування та реалізації  державної політики в повній мірі залежить від стану виконавської дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю  за виконанням дорученням  керівних органів державної влади та прийняття власних рішень.

Проведений аналіз стану виконання актів законодавства, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів  обласної та районної державних адміністрацій та аналіз стану роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України дає можливість відзначити деякі суттєві показники виконавської дисципліни в районі. Аналіз стану виконавської дисципліни  за І квартал 2015 року  свідчить про те, що всі документи, що направлялися в облдержадміністрацію та її структурні підрозділи  надходили у визначені в документах терміни. Забезпечується також дотримання  вимог щодо форми і змісту, визначених  у документах облдержадміністрації.

Протягом І кварталу 2015      року в органах виконавчої влади району в цілому забезпечено відповідний рівень виконавської дисципліни.

Вживаються конкретні заходи з метою недопущення випадків порушень встановлених термінів інформування, підготовки неякісних інформацій. Зокрема, щомісячно всім структурним  підрозділам райдержадміністрації, територіальним органам, виконкомам сільських та селищної рад готуються повідомлення-нагадування з переліком контрольних документів райдержадміністрації та облдержадміністрації та термінами їх виконання. Крім того, за 5-7 днів до визначеного документом терміну виконавцям, що знаходяться в райдержадміністрації роздаються контрольні карточки, структурним  підрозділам райдержадміністрації та територіальним органам, що знаходяться за межами райдержадміністрації проводиться нагадування в телефонному режимі.

           У січні – березні в райдержадміністрації на контролі в  загальному відділі апарату райдержадміністрації перебувало 421 документ органів виконавчої

 

 

 

 

 

4

 

влади вищого рівня, розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації. З них  - 130  про хід виконання розпоряджень голови облдержадміністрації, 757  - про хід виконання листів та доручень голови облдержадміністрації.

           Підготовлено та подано інформації керівництву райдержадміністрації про хід виконання 127 розпоряджень та 2 доручення голови райдержадміністрації.    

          У зв’язку з виконанням і закінченням встановлених термінів інформування, знято з контролю 22 розпорядження та 6  доручень голови райдержадміністрації.

          З метою аналізу виконання розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій згідно з планом роботи райдержадміністрації  при першому заступнику  райдержадміністрації  проводились «дні контролю», на яких заслухано звіти трьох керівників управлінь та відділів, дано протокольні доручення щодо  прискорення їх реалізації.

          У порядку контролю на засіданнях  колегії райдержадміністрації у першому кварталі 2015 року заслухано 5 звітів керівників органів виконавчої влади району, а також 2 звіти органів місцевого самоврядування  щодо виконання ними програми  соціально-економічного розвитку  району за квартал у різних сферах та галузях. За  результатами  розгляду питань  на засіданнях колегії райдержадміністрації прийнято 4 розпорядження голови райдержадміністрації та 1 доручення голови райдержадміністрації.

Забезпечено контроль за надходженням інформацій від виконкомів сільських та селищної рад, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади про хід виконання розпоряджень та  доручень голови райдержадміністрації. Щоквартально аналізується стан виконавської дисципліни виконкомів сільських та селищної рад, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади, в питанні інформування на документи органів виконавчої влади вищого рівня. Постійно ведуться реєстри надходження інформацій про хід виконання розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації від усіх виконавців.

            За І квартал  2015 року  виконкоми сільських та селищної рад надіслали в райдержадміністрацію 93 інформації, у яких висвітлили хід виконання 10 розпоряджень голови райдержадміністрації.

            Протягом І кварталу 2015 року в адміністрацію від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади надійшло 127 інформацій про хід виконання 17 розпоряджень голови райдержадміністрації.

            Найбільший обсяг інформування в І кварталі 2015 року  про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації зареєстровано у відділах освіти, молоді та спорту  (Стасюк В.О.), в управлінні соціального захисту

 

 

5

населення (Юрчук В.П.)., секторах економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі (Романюк З.В.),  охорони здоров»я (Тенюх В.В.).  З цим завданням вони справились у встановлені терміни.

            Протягом  І кварталу 2015 року в райдержадміністрацію  надійшло 47 розпоряджень голови облдержадміністрації ( в т.ч. з контрольними термінами інформування 19 ), на  виконання  яких видано 14 розпоряджень голови  райдержадміністрації.

            Одночасно  проводилась аналітична робота, спрямовано на забезпечення  організації контролю, стану  виконавської дисципліни, своєчасного та якісного виконання документів.

             В січні місяці проведено  колегію районної державної адміністрації про стан виконавської дисципліни  та організацію виконання завдань, визначених документами  органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій за ІУ квартал 2014 року, яким зроблено аналіз  виконання документів в структурних  підрозділах  райдержадміністрації, сільських та селищній радах.

          В порівнянні з відповідним періодом минулого року краще спрацювали з цього питання виконкоми сільських та селищної рад. Зокрема, слід відмітити Золочівську, Рудківську, Княгининську   сільську та Демидівську селищну ради.

         В  березні  місяці 2015  року проведено семінар-навчання з секретарями сільських та селищної рад щодо ведення діловодства та дотримання виконавської дисципліни виконкомами сільських рад.

          Низький рівень виконавської дисципліни за виконання документів у ВПУ-25, відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства та РВ УМВС. За І квартал 2015 року ВПУ-25  із 2 інформацій  про виконання розпоряджень голови райдержадміністрації не подано  жодної інформації.           Щоквартально управління та відділи райдержадміністрації, сільські та селищна ради звітувались про реагування та виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня.

          Здійснюється контроль  за виконанням протокольних доручень оперативних нарад при голові райдержадміністрації. За три  місяці 2015 року проведено 12 оперативних нарад,  за результатами яких дано   ряд доручень голови райдержадміністрації.        

         Загальним відділом   райдержадміністрації здійснюється постійний контроль за своєчасним реагуванням та підготовкою відповідних документів райдержадміністрації на виконання розпорядчих документів облдержадміністрації. Розпорядження голови райдержадміністрації на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації, в основному, приймаються протягом місяця з дати  реєстрації  або в термін, визначений документом.

Щомісячно загальний відділ  готує пропозиції до контрольних розділів плану роботи райдержадміністрації та плани контролю виконання розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації і райдержадміністрації.

Незважаючи на ряд вжитих організаційних і методичних заходів, спрямованих  на вдосконалення контролю за виконанням документів ще не вдалося суттєво посилити контроль  за якісним виконанням вимог документів. Потребує вдосконалення  культура діловодства. Вона повинна бути кращою як у структурних підрозділах районної державної адміністрації, так і у виконкомах сільських рад. Особливо  гострою є ця проблема у виконкомах сільських рад.

Робота щодо підвищення рівня виконавської дисципліни  та відповідальності за своєчасне і якісне виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації продовжується.

Враховуючи вищевикладене вважаю за доцільне зміст даної довідки довести до  відома  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських та селищного голів для вжиття дієвих заходів щодо  поліпшення стану виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня.

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                             Н.Савич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



http://i.piccy.info/i9/9e20078ec674f4e250088cb93f861f6d/1474557374/5327/873438/43.png 

http://i.piccy.info/i9/865b59e27c4ab2b624768993b0ec16f7/1521470965/17997/1200995/p_dtrymka_agrar_v.jpg

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

Енергоефективність 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png 

http://i.piccy.info/i9/c4717e24ada4cc7ec052cbad36d18448/1502357018/87844/1159358/banner_160x236_meet_your_child.jpg

http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.

http://i.piccy.info/i9/0a93f381118a6fa263e72eddfdafb4a3/1557993080/40483/1317273/Derzhavna_vykonavcha_sluzhba_Ukra_ny.png

Державна виконавча служба інформує

 
 
Карта протирадіаційних укриттів Демидівського району

 

http://i.piccy.info/i9/75e339b040d2e5224705684f2974badf/1499153296/14210/1159358/spfu.jpg

Інформація про об’єкти державної власності, які пропонуються регіональним відділенням ФДМУ по Рівненській області для передачі в оренду

http://www.spfu.gov.ua