На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 вересня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови райдержадміністрації від 04 липня 2014 року № 137


Україна

ДЕМИДІВСЬКА  районна  державна  адміністрація

РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

04 липня 2014 року                                                                                                          № 137

 

Про створення  районної комісії

з питань  призначення допомоги

малозабезпеченим сім’ям, наданню

населенню житлових субсидій та пільг

 

Відповідно  до Постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 ”Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (із змінами), від 24 лютого 2003 року №250 „Про затвердження Порядку  призначення і виплати державної соціальної  допомоги малозабезпеченим сім’ям» (із змінами)  та від 29 січня 2003 року „Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” ( із змінами):

1. Утворити районну комісію з питань  призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям, наданню населенню житлових субсидій та пільг, згідно з додатком 1.

2. Затвердити Положення про районну комісію з питань  призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям, наданню населенню житлових субсидій та пільг (далі - Положення), що додається.

3. Розпорядження голови районної державної адміністрації від 06.03.2003 року № 88 «Про районну комісію із контролю за призначенням та виплатою всіх видів допомог», від 12.05.2005 року №144 «Про районну комісію із контролю за призначенням та виплатою всіх видів допомог»,  від 14.07.2006 року №200 «Про районну комісію із контролю за призначенням та виплатою всіх видів допомог», від 08.07.2010 року №141 «Про районну комісію із контролю за призначенням та виплатою всіх видів допомог», визнати такими, що втратили  чинність.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Левшенюка Б.М.

 

 Голова адміністрації                                                                           С.Радченко

 

2

Додаток 1

до розпорядження голови

райдержадміністрації

04.07.2014 №137

 

 

 

СКЛАД

 районної комісії з питань  призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям, наданню населенню житлових субсидій та пільг

 

Левшенюк                                                     - перший заступник голови                   

Богдан Миколайович                                     райдержадміністрації,

                                                                         голова  комісії

                                                                  

Юрчук                                                            - начальник управління                                                      

Володимир Петрович                                    соціального захисту

                                                                         населення райдержадміністрації,

                                                                         заступник голови  комісії

 

Панасюк                                                        -начальник відділу грошових                      

Раїса Василівна                                              виплат, субсидій та компенсацій                                                                                                    

                                                                         управління соціального                                                                                  

                                                                         захисту населення                                                                                        

                                                                         райдержадміністрації,

                                                                         секретар  комісії

Члени  комісії   :

 

Бойко                                                           - головний економіст відділу

Віра Василівна                                              доходів фінансового             

                                                                        управління райдержадміністрації                                                  

                                                                                                                  

Поченюк                                                      - державний соціальний інспектор                                                                                          

Аліна Богданівна                                          управління соціального                                                                                   

                                                                        захисту населення 

                                                                        райдержадміністрації

 

Федчук                                                        - начальник служби у справах дітей Віктор Леонідович                                      райдержадміністрації

 

Фінюк                                                - директор районного центру

Михайло Іванович                                зайнятості (за згодою)

Керівник апарату                                                                                  Н.Савич                                                                   райдержадміністрації

3

       ЗАТВЕРДЖЕНО

       Розпорядженням голови

       Демидівської районної     

       державної адміністрації

       04.07.2014  №137

 

 

Положення

про районну комісію з питань  призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям, наданню населенню житлових субсидій та пільг

 

1.Загальні положення

       1.1. Районна комісія з питань  призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям, наданню населенню житлових субсидій та пільг створюється на виконання Постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року     № 848 ”Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (із змінами), від 24 лютого 2003 року №250 „Про затвердження Порядку  призначення і виплати державної соціальної  допомоги малозабезпеченим сім’ям» (із змінами)  та від 29 січня 2003 року „Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають  право на пільги” ( із змінами).

        1.2. Склад комісії затверджується розпорядженням голови Демидівської районної державної  адміністрації.

        1.3. Комісія в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови Рівненської обласної та Демидівської районної державної адміністрацій, наказами директора Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації, рішеннями районної ради.

 

2. Основні завдання комісії

        

        2.1. Розгляд заяв громадян з питань надання субсидій громадянам з урахуванням конкретних обставин, обумовлених  Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.       

        2.2. Розгляд заяв громадян з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, обумовлених Порядком призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

        2.3. Розгляд заяв громадян з питань включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за адресою фактичного місця проживання фізичної особи, обумовлених  Постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року „Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги”.

4

3. Права комісії

3.1.Обставинами для розгляду справи на засіданні комісії щодо призначення (не призначення)  державної соціальної допомоги  є:

 - працездатні члени малозабезпеченої сім'ї не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах  I-IV рівня акредитації протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги (крім осіб, які в установленому порядку визнані безробітними та за інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню; осіб, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку; осіб, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, а також за особами, які досягли 80-річного віку );

- під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім'ї  з'ясовано, що малозабезпечена сім'я має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здача у найм або оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; один чи кілька членів сім'ї    працюють без оформлення трудових відносин у встановленому порядку; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин;     дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажної машини, мікроавтобуса тощо);
        - особи, які входять до складу малозабезпеченої сім'ї, протягом 12 місяців перед зверненням за наданням соціальної допомоги здійснили купівлю земельної ділянки, квартири   (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку тощо або оплатили послуги з навчання, будівництва,  ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв'язку тощо (крім житлово-комунальних послуг, у межах  норм споживання та медичних послуг, пов'язаних із забезпеченням життєдіяльності)  в  сумі, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім'ї;

- у власності чи володінні малозабезпеченої сім'ї (крім  сімей, що  складаються  з дітей та осіб, які досягли 65-річного віку або є інвалідами I і II групи, та сімей, в яких є діти-інваліди) є земельна ділянка площею понад 0,6 гектара (крім випадків, коли така земельна ділянка з незалежних від сім'ї причин не приносить дохід);

- у власності чи володінні малозабезпеченої сім'ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім'ї та додатково 10,5 кв.м. на сім'ю, чи  більше   одного 

автомобіля,   транспортного   засобу (механізму). При  цьому  не враховуються транспортні засоби,  які згідно  із  законодавством  не  є об'єктами  оподаткування  (крім тракторів на гусеничному ходу).

5

3.1.1. Комісія має право надавати дозвіл на призначення державної соціальної допомоги у разі якщо:

а) у складі сім’ї є  інвалід;

б) у малозабезпеченій багатодітній сім’ї виховується троє, або більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, а також професійно-технічних закладах, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);

в) неможливість отримання будь-яких джерел для існування пов’язана з тривалою хворобою одного або кількох членів сім’ї.

3.2. Надавати дозвіл на призначення державної соціальної допомоги без зменшення її розміру, у разі повторного подання інформації про відсутність доходів  у працездатних осіб, які включені до складу сім’ї, а також, якщо середньомісячний розмір  доходів залишається меншим ніж розмір мінімальної заробітної плати.

3.3. Рішення комісії про надання (ненадання) права на призначення державної соціальної допомоги приймається на підставі обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, що звернулася за призначенням такої допомоги.

3.4.Обставинами для розгляду справи на засіданні комісії щодо призначення (не призначення) субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива є:

- у житлових приміщеннях (будинках) зареєстровані працездатні громадяни працездатного віку, які не працювали і не навчалися у загальноосвітніх, професійно-технічних,    вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації за денною формою навчання та не були зареєстровані у службі зайнятості населення як такі, що шукають роботу, протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років,  або інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку;  а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги);  
- уповноважений     власник    (співвласник)  житла,    наймач   житла  у державному та громадському  житловому фонді,  член житлово-будівельного кооперативу,    власник    (співвласник)     житлового  приміщення,  на   якого відкрито особовий рахунок,   або будь-яка особа,    що  зареєстрована разом з ним у житловому   приміщенні (будинку),   здає за   договором   у найм  або в оренду  житлове приміщення (будинок); 
- уповноважений  власник    (співвласник)  житла,    наймач  житла      у державному та громадському житловому фонді, член   житлово-будівельного кооперативу,   власник   (співвласник)    житлового   приміщення,   на   якого відкрито  особовий  рахунок,   та   особи,   які   зареєстровані  разом   з ним у житловому приміщенні (будинку), мають   у своєму володінні (користуванні)
чи володінні (користуванні) дружини (чоловіка, неповнолітніх дітей) у сукупності більше ніж одне житлове приміщення (будинок), загальна площа яких у сумі перевищує встановлені у пункті 4 (Положення про порядок надання населенню субсидій   для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива) норми володіння чи користування загальною площею житла; 
- уповноважений власник (співвласник) житла, наймач житла у державному та громадському житловому фонді, член житлово-будівельного кооперативу, власник (співвласник)  житлового приміщення, якому відкрито особовий рахунок, та особи, зареєстровані разом з ним у житловому приміщенні (будинку), мають у своєму володінні чи володінні їх дружин (чоловіків,неповнолітніх дітей) два або більше транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції. При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані чи  придбані на пільгових умовах через органи соціального захисту  населення, а також транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації протягом більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску.
- будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку)осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку тощо або оплатив послуги з навчання, будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі  мобільного) зв'язку тощо, крім житлово-комунальних послуг у межах норм споживання  та медичних послуг, пов'язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для зазначених осіб. При цьому враховується прожитковий мінімум, установлений та затверджений відповідно до Закону України "Про прожитковий мінімум" осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення;

- під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім'ї державним соціальним інспектором з'ясовано, що будь-хто із складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб,  яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здає у найм (оренду) житлове приміщення (будинок) або  його частину; працює без оформлення трудових відносин у встановленому порядку; отримує дохід від утримання худоби, птиці, інших тварин, дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської  техніки, вантажної машини, мікроавтобуса тощо);

-виходячи з конкретних обставин субсидії можуть призначатися незалежно від розміру загальної площі житла;

 - субсидія може призначатися іншій особі, зареєстрованій у житловому приміщенні (будинку), а також індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію, але якщо вони сплачують вартість одержуваних житлово-комунальних послуг;

3.5. Рішення про призначення (не призначення) субсидії приймається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

3.6. Надавати дозвіл щодо включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за адресою фактичного  місця проживання фізичної особи, яка має право на пільги, за соціальною ознакою згідно із законодавством.

 

4. Організаційна робота районної комісії

        

4.1. Роботу районної комісії з питань  призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям, наданню населенню житлових субсидій та пільг організовує голова комісії, у разі його відсутності заступник голови комісії.

Голова комісії, забезпечує скликання засідань комісії, визначає коло питань, що підлягають розгляду, дає доручення членам комісії і перевіряє їх виконання. Засідання комісії проводиться в міру надходження заяв від громадян, які звернулися до неї з питань призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям, наданню житлових субсидій та пільг, але не рідше одного разу на місяць.

4.2. Секретар комісії забезпечує підготовку матеріалів згідно з поданими заявами для розгляду на комісії, вирішує організаційні питання проведення засідань комісії, веде протоколи засідань комісії.

4.3. При необхідності голова комісії дає доручення про виклик на засідання  заявника.

4.4. Засідання комісії вважаються правомочними, якщо в них бере участь не менше половини її складу. Рішення комісії заноситься до протоколу, який підписується  головою та секретарем.

4.5. Комісія по розгляду заяв громадян в питаннях, віднесених до її компетенції, взаємодіє з відділами та управліннями районної державної адміністрації.

4.6. Члени комісії працюють на громадських засадах.

4.7. Рішення комісії є остаточним  і не підлягає  перегляду  в інших інстанціях.

 

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                    Н.Савич

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



http://i.piccy.info/i9/9e20078ec674f4e250088cb93f861f6d/1474557374/5327/873438/43.png 

http://i.piccy.info/i9/865b59e27c4ab2b624768993b0ec16f7/1521470965/17997/1200995/p_dtrymka_agrar_v.jpg

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

Енергоефективність 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png 

http://i.piccy.info/i9/c4717e24ada4cc7ec052cbad36d18448/1502357018/87844/1159358/banner_160x236_meet_your_child.jpg

http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.

http://i.piccy.info/i9/0a93f381118a6fa263e72eddfdafb4a3/1557993080/40483/1317273/Derzhavna_vykonavcha_sluzhba_Ukra_ny.png

Державна виконавча служба інформує

 
 
Карта протирадіаційних укриттів Демидівського району

 

http://i.piccy.info/i9/75e339b040d2e5224705684f2974badf/1499153296/14210/1159358/spfu.jpg

Інформація про об’єкти державної власності, які пропонуються регіональним відділенням ФДМУ по Рівненській області для передачі в оренду

http://www.spfu.gov.ua