На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 вересня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови райдержадмігністрації від 01 серпня 2013 року №155


 

У К Р А Ї Н А

ДЕМИДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

01 серпня 2013 року                                                                           №155

 

Про виконання вимог Закону України

"Про  звернення громадян", Указу

Президента  України від 07.02.2008

№109/2008 та  роботу із зверненнями

громадян, що надійшли до районної

державної адміністрації у І півріччі

2013 року

 

Керуючись статтею 119 Конституції України, Законом України "Про місцеві державні адміністрації", з метою виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, ураховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян:

 

           1.Довідку про виконання вимог Закону України „Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 №109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у                    І півріччі 2013 року взяти до відома та  надіслати керівникам  структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, головам сільських та селищної рад,  розмістити на Web-сторінці райдержадміністрації.

 

2.Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, головам сільських та  селищної рад:

2.1.Проаналізувати стан роботи із зверненнями громадян у І півріччі  2013 року, прийняти відповідні накази.

 

2.2.Забезпечити дотримання термінів розгляду звернень громадян, вказаних у резолюціях голови райдержадміністрації, першого заступника, заступників голови райдержадміністрації.

2.3.Забезпечити постійний контроль за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень громадян у підпорядкованих підрозділах, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності.

2.4. З метою недопущення зростання кількості звернень до центральних органів влади забезпечити всебічний розгляд звернень громадян, враховуючи всі питання, які порушує заявник, з обов’язковим роз’ясненням порядку оскарження прийнятих рішень.

2.5 У роботі із зверненнями громадян особливо уважно ставитися до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім′ї, одинокі матері, особи, які постраждали на ЧАЕС, та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

2.6. Забезпечити дотримання графіків особистих та виїзних прийомів громадян, звертаючи особливу увагу на здійснення прийому громадян за місцем їх роботи та проживання.

 

3. Загальному   відділу, юридичному сектору апарату райдержадміністрації:

3.1.Забезпечити перевірку роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах   райдержадміністрації, сільських та селищній  радах.

3.2.Забезпечити систематичне інформування голови районної державної адміністрації про факти порушення термінів розгляду звернень громадян, несвоєчасного надання обґрунтованих відповідей райдержадміністрації структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, сільськими та селищною радами.

 

           4.Про хід  виконання розпорядження   інформувати райдержадміністрацію  до  20 січня  2014 року.

 

            5.Контроль за виконанням   розпорядження покласти на керівника апарату  райдержадміністрації.

 

 

 

     Голова адміністрації                                                                 В.Вінічук                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голові  райдержадміністрації

  Вінічуку В.Д.

 

 

Довідка

про стан роботи із зверненнями громадян у   Демидівській  районній державній адміністрації за  перше півріччя 2013 року

 

   На виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07  лютого 2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій з  питань роботи із зверненнями громадян протягом  першого півріччя 2013 року   Демидівською районною державною адміністрацією проводилась робота щодо розгляду звернень громадян і вживались конкретні заходи щодо її вдосконалення.

У  Демидівській  районній  державній адміністрації створені необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом.

        Особистий прийом громадян у  Демидівській  районній  державній адміністрації та за місцем проживання (виїзні прийоми) здійснюють голова  Демидівської  районної державної адміністрації та його заступники відповідно до графіків особистого прийому, затверджених розпорядженням голови  Демидівської районної державної адміністрації від  29 грудня 2012 року № 239.

       Графіки особистого прийому громадян головою   Демидів якої  районної державної адміністрації, його заступниками в  Демидівській   районній державній адміністрації та за місцем проживання (виїзні прийоми) затверджені, оприлюднені на стенді інформації в Демидівської  районній державній адміністрації, її управліннях, відділах, сільських   та селищній радах, розміщені на веб-сайті   Демидівської  районної державної адміністрації.

     Згідно з планами роботи   районної державної адміністрації питання роботи із зверненнями громадян  двічі на рік розглядається на засіданнях колегії Демидівської  районної державної адміністрації.

     В січні місяці   2013 року  на засіданні колегії  Демидівської районної державної адміністрації розглянуто питання про підсумки роботи із зверненнями громадян в органах державної виконавчої влади та органах місцевого самоврядування за 2012 рік, за результатами розгляду прийняте    доручення  голови райдержадміністраці від 24 січня 2013 року  № 4/02-30/13.

       За перше півріччя 2013 року   до  Демидівської районної державної адміністрації надійшло 138 звернень громадян  (за аналогічний періодом минулого року - 171). Розглянуто 9 письмових звернення (2012- 14 ) та 138 звернень на особистому прийомі (2012 -129), з них 67 - головою Демидівської районної державної адміністрації та 72 – заступниками голови.

 

        За   звітний період 2013 року   в порівнянні з 2012 роком, зменшилась кількість колективних звернень громадян на 1 ( 2012  – 2).

 

       Протягом   першого  півріччя 2013 року повторних звернень громадян не надходило.

 

    У зверненнях громадян порушено  138 питань (2012 - 171). Основні питання, з якими звертаються громадяни, це соціального захисту, земельні, працевлаштування та  інші.

 

      До органів влади вищого рівня протягом    першого  півріччя 2013 року надійшло 8    звернень громадян (2012 - 14 ):

 

до Адміністрації Президента України – 1  

 

до  Рівненської  обласної державної адміністрації – 7 (2012 – 22).

 

Через Урядову „гарячу" лінію протягом   першого півріччя  2013  року отримано та розглянуто 9 звернення громадян (2012  - 4).

        Усі звернення, що надходять до  Демидівської районної державної адміністрації, розглядаються в термін, передбачений законодавством – до 1 місяця. Порушень термінів розгляду звернень не допущено.

    90 %   від загальної кількості питань, порушених у зверненнях, вирішено позитивно, на інші надані кваліфіковані роз’яснення.

     З боку керівництва  районної державної адміністрації, посадових осіб, відповідальних за роботу із зверненнями громадян вживаються заходи щодо недопущення формалізму і тяганини при розгляді звернень громадян, порушення термінів розгляду звернень.

      Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” ведеться окремий облік звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.

     За звітний період від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, протягом    звітного    періоду  не  надходило.

      Щоквартально проводиться аналітична робота по підведенню підсумків роботи із зверненнями громадян.

        Відпрацьована чітка система правоінформаційної, правороз’яснювальної роботи в засобах масової інформації. З метою профілактики та попередження надходження звернень громадян управліннями та відділами  Демидівської районної державної адміністрації  на  сторінках  районної  газети „Вісник Демидівщини” проводяться роз’яснення з найбільш актуальних питань життєдіяльності місцевих громад та району, надаються безоплатні консультації  по застосуванню чинного законодавства. На сторінках  газети також публікуються інформації про зміни в чинному законодавстві.

         Через районну газету «Вісник Демидівщини»  оприлюднювалась інформація про результати розгляду звернень громадян апаратом районної державної адміністрації, також опубліковані графіки прийому громадян керівництвом  районної державної адміністрації   за перше півріччя 2013 року.

          Загальний  відділ    апарату    районної державної адміністрації забезпечує виконання плану надання методичної допомоги та перевірки стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах  районної державної адміністрації, сільських    та  селищній радах.

          Відповідно до затвердженого графіку протягом звітного періоду перевірена робота та надана методична допомога   Рудківській, Малівській, Золочівській  сільським радам, службі  у  справах  дітей  районної державної адміністрації.

          Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови  райдержадміністрації  від 23 квітня 2013 року № 81 «Про  нову редакцію  заходів  щодо  виконання  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»  щомісяця проводяться засідання постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях комісії заслуховуються звіти керівників структурних підрозділів   Демидівської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування щодо стану роботи із зверненнями громадян, розглядаються скарги громадян, що носять резонансний характер. Протягом  2013 року проведено 6  засідань комісій, складено 6  протоколів.

           Затверджений графік проведення прямих  телефонних ліній головою   Демидівської районної державної адміністрації та його заступниками.

        Жителі району мають змогу спілкуватись з головою  Демидівської  районної державної адміністрації та його заступниками по прямій  телефонній лінії. За звітний період проведено 6  прямих телефонних ліній, на які звернулось       громадян.

Для забезпечення правового захисту інтересів фізичних та юридичних осіб шляхом надання юридичних послуг найбільш незахищеним верствам населення з роз'яснення чинного законодавства створено громадську приймальню правової допомоги, у складі яких включено спеціалістів органів юстиції, місцевої державної адміністрації, правоохоронних органів. Робота проводиться шляхом усних роз’яснень чинного законодавства України громадян, які звертаються за консультацією. За перше півріччя 2013 року у громадській приймальні  надано  27  консультацій.

Забезпечення реалізації громадянами району конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за об’єктивний, неупереджений  і своєчасний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у них проблем – такими критеріями керується у своїй роботі керівництво Демидівської райдержадміністрації.

 

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                  Н.Савич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У К Р А Ї Н А

ДЕМИДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

01 серпня 2013 року                                                                           №155

 

Про виконання вимог Закону України

"Про  звернення громадян", Указу

Президента  України від 07.02.2008

№109/2008 та  роботу із зверненнями

громадян, що надійшли до районної

державної адміністрації у І півріччі

2013 року

 

Керуючись статтею 119 Конституції України, Законом України "Про місцеві державні адміністрації", з метою виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, ураховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян:

 

           1.Довідку про виконання вимог Закону України „Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 №109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у                    І півріччі 2013 року взяти до відома та  надіслати керівникам  структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, головам сільських та селищної рад,  розмістити на Web-сторінці райдержадміністрації.

 

2.Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, головам сільських та  селищної рад:

2.1.Проаналізувати стан роботи із зверненнями громадян у І півріччі  2013 року, прийняти відповідні накази.

 

2.2.Забезпечити дотримання термінів розгляду звернень громадян, вказаних у резолюціях голови райдержадміністрації, першого заступника, заступників голови райдержадміністрації.

2.3.Забезпечити постійний контроль за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень громадян у підпорядкованих підрозділах, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності.

2.4. З метою недопущення зростання кількості звернень до центральних органів влади забезпечити всебічний розгляд звернень громадян, враховуючи всі питання, які порушує заявник, з обов’язковим роз’ясненням порядку оскарження прийнятих рішень.

2.5 У роботі із зверненнями громадян особливо уважно ставитися до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім′ї, одинокі матері, особи, які постраждали на ЧАЕС, та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

2.6. Забезпечити дотримання графіків особистих та виїзних прийомів громадян, звертаючи особливу увагу на здійснення прийому громадян за місцем їх роботи та проживання.

 

3. Загальному   відділу, юридичному сектору апарату райдержадміністрації:

3.1.Забезпечити перевірку роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах   райдержадміністрації, сільських та селищній  радах.

3.2.Забезпечити систематичне інформування голови районної державної адміністрації про факти порушення термінів розгляду звернень громадян, несвоєчасного надання обґрунтованих відповідей райдержадміністрації структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, сільськими та селищною радами.

 

           4.Про хід  виконання розпорядження   інформувати райдержадміністрацію  до  20 січня  2014 року.

 

            5.Контроль за виконанням   розпорядження покласти на керівника апарату  райдержадміністрації.

 

 

 

     Голова адміністрації                                                                 В.Вінічук                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голові  райдержадміністрації

  Вінічуку В.Д.

 

 

Довідка

про стан роботи із зверненнями громадян у   Демидівській  районній державній адміністрації за  перше півріччя 2013 року

 

   На виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07  лютого 2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій з  питань роботи із зверненнями громадян протягом  першого півріччя 2013 року   Демидівською районною державною адміністрацією проводилась робота щодо розгляду звернень громадян і вживались конкретні заходи щодо її вдосконалення.

У  Демидівській  районній  державній адміністрації створені необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом.

        Особистий прийом громадян у  Демидівській  районній  державній адміністрації та за місцем проживання (виїзні прийоми) здійснюють голова  Демидівської  районної державної адміністрації та його заступники відповідно до графіків особистого прийому, затверджених розпорядженням голови  Демидівської районної державної адміністрації від  29 грудня 2012 року № 239.

       Графіки особистого прийому громадян головою   Демидів якої  районної державної адміністрації, його заступниками в  Демидівській   районній державній адміністрації та за місцем проживання (виїзні прийоми) затверджені, оприлюднені на стенді інформації в Демидівської  районній державній адміністрації, її управліннях, відділах, сільських   та селищній радах, розміщені на веб-сайті   Демидівської  районної державної адміністрації.

     Згідно з планами роботи   районної державної адміністрації питання роботи із зверненнями громадян  двічі на рік розглядається на засіданнях колегії Демидівської  районної державної адміністрації.

     В січні місяці   2013 року  на засіданні колегії  Демидівської районної державної адміністрації розглянуто питання про підсумки роботи із зверненнями громадян в органах державної виконавчої влади та органах місцевого самоврядування за 2012 рік, за результатами розгляду прийняте    доручення  голови райдержадміністраці від 24 січня 2013 року  № 4/02-30/13.

       За перше півріччя 2013 року   до  Демидівської районної державної адміністрації надійшло 138 звернень громадян  (за аналогічний періодом минулого року - 171). Розглянуто 9 письмових звернення (2012- 14 ) та 138 звернень на особистому прийомі (2012 -129), з них 67 - головою Демидівської районної державної адміністрації та 72 – заступниками голови.

 

        За   звітний період 2013 року   в порівнянні з 2012 роком, зменшилась кількість колективних звернень громадян на 1 ( 2012  – 2).

 

       Протягом   першого  півріччя 2013 року повторних звернень громадян не надходило.

 

    У зверненнях громадян порушено  138 питань (2012 - 171). Основні питання, з якими звертаються громадяни, це соціального захисту, земельні, працевлаштування та  інші.

 

      До органів влади вищого рівня протягом    першого  півріччя 2013 року надійшло 8    звернень громадян (2012 - 14 ):

 

до Адміністрації Президента України – 1  

 

до  Рівненської  обласної державної адміністрації – 7 (2012 – 22).

 

Через Урядову „гарячу" лінію протягом   першого півріччя  2013  року отримано та розглянуто 9 звернення громадян (2012  - 4).

        Усі звернення, що надходять до  Демидівської районної державної адміністрації, розглядаються в термін, передбачений законодавством – до 1 місяця. Порушень термінів розгляду звернень не допущено.

    90 %   від загальної кількості питань, порушених у зверненнях, вирішено позитивно, на інші надані кваліфіковані роз’яснення.

     З боку керівництва  районної державної адміністрації, посадових осіб, відповідальних за роботу із зверненнями громадян вживаються заходи щодо недопущення формалізму і тяганини при розгляді звернень громадян, порушення термінів розгляду звернень.

      Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” ведеться окремий облік звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.

     За звітний період від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, протягом    звітного    періоду  не  надходило.

      Щоквартально проводиться аналітична робота по підведенню підсумків роботи із зверненнями громадян.

        Відпрацьована чітка система правоінформаційної, правороз’яснювальної роботи в засобах масової інформації. З метою профілактики та попередження надходження звернень громадян управліннями та відділами  Демидівської районної державної адміністрації  на  сторінках  районної  газети „Вісник Демидівщини” проводяться роз’яснення з найбільш актуальних питань життєдіяльності місцевих громад та району, надаються безоплатні консультації  по застосуванню чинного законодавства. На сторінках  газети також публікуються інформації про зміни в чинному законодавстві.

         Через районну газету «Вісник Демидівщини»  оприлюднювалась інформація про результати розгляду звернень громадян апаратом районної державної адміністрації, також опубліковані графіки прийому громадян керівництвом  районної державної адміністрації   за перше півріччя 2013 року.

          Загальний  відділ    апарату    районної державної адміністрації забезпечує виконання плану надання методичної допомоги та перевірки стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах  районної державної адміністрації, сільських    та  селищній радах.

          Відповідно до затвердженого графіку протягом звітного періоду перевірена робота та надана методична допомога   Рудківській, Малівській, Золочівській  сільським радам, службі  у  справах  дітей  районної державної адміністрації.

          Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови  райдержадміністрації  від 23 квітня 2013 року № 81 «Про  нову редакцію  заходів  щодо  виконання  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»  щомісяця проводяться засідання постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях комісії заслуховуються звіти керівників структурних підрозділів   Демидівської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування щодо стану роботи із зверненнями громадян, розглядаються скарги громадян, що носять резонансний характер. Протягом  2013 року проведено 6  засідань комісій, складено 6  протоколів.

           Затверджений графік проведення прямих  телефонних ліній головою   Демидівської районної державної адміністрації та його заступниками.

        Жителі району мають змогу спілкуватись з головою  Демидівської  районної державної адміністрації та його заступниками по прямій  телефонній лінії. За звітний період проведено 6  прямих телефонних ліній, на які звернулось       громадян.

Для забезпечення правового захисту інтересів фізичних та юридичних осіб шляхом надання юридичних послуг найбільш незахищеним верствам населення з роз'яснення чинного законодавства створено громадську приймальню правової допомоги, у складі яких включено спеціалістів органів юстиції, місцевої державної адміністрації, правоохоронних органів. Робота проводиться шляхом усних роз’яснень чинного законодавства України громадян, які звертаються за консультацією. За перше півріччя 2013 року у громадській приймальні  надано  27  консультацій.

Забезпечення реалізації громадянами району конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за об’єктивний, неупереджений  і своєчасний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у них проблем – такими критеріями керується у своїй роботі керівництво Демидівської райдержадміністрації.

 

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                  Н.Савич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



http://i.piccy.info/i9/9e20078ec674f4e250088cb93f861f6d/1474557374/5327/873438/43.png 

http://i.piccy.info/i9/865b59e27c4ab2b624768993b0ec16f7/1521470965/17997/1200995/p_dtrymka_agrar_v.jpg

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

Енергоефективність 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png 

http://i.piccy.info/i9/c4717e24ada4cc7ec052cbad36d18448/1502357018/87844/1159358/banner_160x236_meet_your_child.jpg

http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.

http://i.piccy.info/i9/0a93f381118a6fa263e72eddfdafb4a3/1557993080/40483/1317273/Derzhavna_vykonavcha_sluzhba_Ukra_ny.png

Державна виконавча служба інформує

 
 
Карта протирадіаційних укриттів Демидівського району

 

http://i.piccy.info/i9/75e339b040d2e5224705684f2974badf/1499153296/14210/1159358/spfu.jpg

Інформація про об’єкти державної власності, які пропонуються регіональним відділенням ФДМУ по Рівненській області для передачі в оренду

http://www.spfu.gov.ua