На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 вересня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови райдержадміністрації від 1 серпня 2013 року №154


 

У К Р А Ї Н А

ДЕМИДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

01 серпня 2013 року                                                                           № 154

 

Про стан виконавської дисципліни

та організації виконання завдань,

визначених документами органів

виконавчої влади вищого рівня  та 

голови райдержадміністрації

у  ІІ кварталі 2013 року

 

 

 Аналіз стану виконавської дисципліни за підсумками ІІ кварталу 2013 року засвідчив, що структурні підрозділи райдержадміністрації, голови  сільських та  селищної  рад  продовжують  здійснювати  організаційні заходи, спрямовані на поліпшення управлінської діяльності, зміцнення виконавської дисципліни, забезпечення виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень   голів обласної   та  районної  державної  адміністрацій.

З метою удосконалення подальшої роботи щодо організації контролю, виконання завдань, визначених документами  органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій:

 

1.Довідку про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, голови райдержадміністрації у ІІ кварталі 2013 року  взяти до відома та виконання і направити керівникам  структурних підрозділів райдержадміністрації, головам сільських та селищної рад  для опрацювання й вжиття заходів, спрямованих на недопущення в подальшій роботі зазначених недоліків.

2.Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам сільських та селищної  рад:

2.1.Вжити додаткових заходів щодо покращення ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених документами органів виконавчої

 

 

2

влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови райдержадміністрації щодо  якості підготовки інформацій про хід виконання документів;

2.2.Провести роботу щодо недопущення в подальшому надання інформацій про виконання контрольних документів із порушенням визначених термінів та в останній день інформування.

2.3.Особливу увагу звернути на необхідність поліпшення якісної підготовки проектів розпорядчих документів.

2.4.За підсумками ІІ кварталу 2013 року провести засідання виконкомів, наради щодо стану виконавської дисципліни, її зміцнення і удосконалення організації контролю та в подальшому розглядати дане питання щоквартально.

3.Загальному відділу апарату райдержадміністрації продовжити здійснення перевірок  в структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських та селищній радах щодо стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, голови райдержадміністрації та стану фактичного виконання розпоряджень райдержадміністрації 

4.Вказати в.о.начальника відділу містобудування, архітектри та житлово – комунального господарства райдержадміністрації Палядніку В.З. на низький  рівень виконавської  дисципліни щодо забезпечення своєчасного  подання інформацій про хід виконання документів.

5. Зняти з контролю інформування розпорядження голови райдержадміністрації від 30 квітня 2013 року №87  «Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня та розпорядженнями у І кварталі 2013 року».

 

6.Про хід виконання  розпорядження інформувати загальний відділ апарату райдержадміністрації до 20  жовтня 2013 року.

 

7.Контроль за виконанням   розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

 

 

Голова адміністрації                                                                       В.Вінічук

 

 

 

 

 

 

 

 

Голові районної

державної адміністрації

                                                                   Вінічуку В.Д

 

Довідка

про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, голови та заступників голови райдержадміністрації, у ІІ кварталі 2013 року

 

 

Протягом ІІ кварталу 2013 року в органах виконавчої влади району в цілому забезпечено відповідний рівень виконавської дисципліни.

 

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло від органів влади вищого рівня 413 документів, з них 66 розпоряджень та 8 доручень голови облдержадміністрації, 34 доручення заступників голови облдержадміністрації. Із загальної кількості документів 175 містили контрольні терміни інформування, з них 34 розпорядження та 7 доручень голови облдержадміністрації, 31 доручень заступників голови облдержадміністрації.

          Упродовж звітного періоду на контролі в  загальному відділі апарату райдержадміністрації перебувало 952 документи органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації.

          За ІІ квартал 2013  року  забезпечено подання 130 інформацій  про хід виконання розпоряджень голови облдержадміністрації, 822 - про хід виконання листів та доручень голови облдержадміністрації.

          Після проведеного аналізу та у  зв’язку з виконанням і закінченням встановлених термінів інформування, знято з контролю 18 розпоряджень голови райдержадміністрації.

          Протягом ІІ кварталу 2013 року на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації видано 70 розпоряджень голови райдержадміністрації, з них: 24 з контрольними термінами інформування, в т.ч. 6 районних програми.

          З метою удосконалення контрольної діяльності щодо аналізу стану фактичного виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня та райдержадміністрації при першому заступнику, заступниках голови районної державної адміністрації проведено 3 «Дні контролю»:

         Квітень  2013 року – розпорядження голови райдержадміністрації від   23 серпня 2012 року № 150 «Про  районну цільову соціальну програму  забезпечення пожежної безпеки на 2012 – 2015 роки»;

         Травень 2013 року - Звіт  начальника управління Пенсійного фонду України в Демидівському районі про стан  виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування»;

         Червень 2013 року - розпорядження голови райдержадміністрації від 16 жовтня 2009 року № 224 «Про  районну програму індивідуального  житлового будівництва на селі «Власний дім» на  2010 – 2015 роки».

У порядку контролю на колегії райдержадміністрації заслухано 7 актуальних питань діяльності району. За наслідками розгляду прийнято 3 розпорядження та 4 доручення голови райдержадміністрації.

          Здійснюється контроль за виконанням протокольних доручень за результатами оперативних нарад при голові райдержадміністрації. Зокрема, протягом  ІІ кварталу 2013 року проведено  6 оперативних нарад, за результатами  яких головою  райдержадміністрації дано 6 протокольних доручень. Станом на 01.07.2013 року виконано 4, у стадії вирішення 2.

          Відповідно до плану роботи райдержадміністрації на 2013 рік,  на  засіданнях  колегій  райдержадміністрації заплановано щоквартальний  аналіз  стану виконавської дисципліни. Так, в  квітні 2013 року проведено колегію райдержадміністрації «Про  стан виконавської дисципліни  та організації виконання завдань, визначених  документами органів виконавчої влади вищого рівня та розпорядженнями  в І кварталі 2013 року»  відповідно прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 30 квітня 2013 року №87.

З метою покращення ведення контрольної роботи у сільських та селищній радах в травні 2013 року проведено семінар-навчання з секретарями  сільських  та селищної  рад  на якому розглянуто питання «Аналіз виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та доручень голови  райдержадміністрації за звітний період».

Проведено вивчення стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, голови райдержадміністрації, в Малівській сільській раді 30.04.2013), відділі економіки райдержадміністрації(30.05.2013), Золочівській сільській раді (30.05.2013). Довідки за результатами перевірок надіслано для реагування та інформування районної державної адміністрації про хід усунення виявлених недоліків.

З метою вивчення стану фактичного виконання розпоряджень облдержадміністрації, райдержадміністрації  загальним відділом  апарату  райдержадміністрації в ІІ кварталі 2013 року  проведено 3 перевірки  фактичного виконання документів(відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, Демидівська селищна рада, відділ освіти)за результатами яких підготовлено довідки з відповідними   пропозиціями  та рекомендаціями.

Щоквартально аналізується стан виконавської дисципліни виконкомів сільських та селищної рад, структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади, в питанні інформування на документи органів виконавчої влади вищого рівня. Постійно ведуться реєстри надходження інформацій про хід виконання розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації від усіх виконавців.

            За ІІ квартал  2013 року  виконкоми сільських та селищної рад надіслали в райдержадміністрацію 245 інформацій, у яких висвітлили хід виконання 24 розпоряджень голови райдержадміністрації.

               Протягом ІІ кварталу 2013 року в адміністрацію від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади надійшло 244 інформацій про хід виконання 28 розпоряджень голови райдержадміністрації.

            Найбільший обсяг інформування в ІІ кварталі 2013 року  про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації зареєстровано у відділах освіти  (Романовська В.В.), культури та туризму (Катерняк Н.М.), управлінні  соціального захисту населення (Юрчук В.П.),управлінні агропромислового розвитку (Маркулич В.П.).  З цим завданням вони справились у встановлені терміни.

Відповідно до контрольних розділів щомісячних планів роботи райдержадміністрації та планів контролю виконання документів проаналізовано та забезпечено подання голові райдержадміністрації узагальнених інформацій про хід виконання 52 розпоряджень та 4 доручень голови районної державної адміністрації.

Та  все ще продовжують мати місце порушення терміну виконавської дисципліни це:Вовковиївська  сільська рада – 2, Ільпибоцька  сільська рада - 2, Боремельська сільська рада -1, Глибокодолинська  сільська рада -1, Княгининська  сільська рада – 1, відділ економічного розвитку, інфраструктури, торгівлі та цивільного захисту населення -1, адміністратор дозвільного центру -1,сектор у справах молоді та спорту -1, відділ містобудування, архітектури та житлорво-комунального господарства- 1, сектор охорони здоров'я-1, управління Пенсійного фонду -1, районний центр зайнятості -1, районне управління юстиції -1, державний інспектор праці-1, КП «Дитячий санаторій «Хрінники»-1.

Не  подано  інформацій: Вербенська  сільська рада – 4,  Золочівська сільська рада –2, Глибокодолинська  сільська рада -1, Ільпибоцька  сільська рада - 1, Малівська сільська рада -1,  Рогізненська сільська рада-1,  Демидівське селищне відділення УМВС – 8, відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації – 8, відділ Держземагенства -2,  ВПУ-25-3, КП «Дитячий санаторій «Хрінники»-1, районний сектор ДСНС-1, КП2Стир»-1.

З метою зміцнення виконавської дисципліни до порушників вживаються певні заходи. Так, у липні 2013 року   притягнуто  до дисциплінарного  стягнення   в.о. начальника відділу  містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації Палядніка В.З за  неналежне виконання посадових обов»язків  та недбале  ставлення до виконання  розпоряджень  та доручень  керівництва.  

Допускаються випадки порушення термінів прийняття власних документів на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації. Зокрема, відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 30.05.2013 

№290 «Про цільову програму створення та ведення містобудівного кадастру в Рівненській області  на 2013-2017 роки» необхідно було у місячний термін (до 30.06.2013) видати власне розпорядження, однак відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації (Паляднік В.З.) розпорядження не прийнято.

У реєстрах надходжень інформацій про хід виконання документів, поданих керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, відсутні відомості про кількість інформацій підготовлених виконавцями неякісно. Для прикладу, не відповідають вимогам Інструкції з діловодства інформація подана відділом  економічного розвитку, інфраструктури, торгівлі та цивільного захисту населення  (від 15.04.2013 № 02-02/239/13), неправильно вказані реквізити (адресат ) – служби у справах дітей (від 20.06.2013 № 02-02/303/13).

Однак, питання покращення якості підготовки структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконавчими комітетам сільських, селищної рад інформацій про хід виконання розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій залишається актуальним. Інформації і далі часто носять загальний характер, допускаються випадки порушень Інструкції з діловодства. Інколи відсутні дані про виконавця, допускаються різні помилки, у таблицях та звітах.

Робота щодо підвищення рівня виконавської дисципліни, ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови райдержадміністрації  продовжується.

Враховуючи вищевикладене вважаю за доцільне зміст даної довідки довести до  відома  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських та селищного голів для вжиття дієвих заходів щодо  поліпшення стану виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня.

 

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                     Н.Савич

 

 

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



http://i.piccy.info/i9/9e20078ec674f4e250088cb93f861f6d/1474557374/5327/873438/43.png 

http://i.piccy.info/i9/865b59e27c4ab2b624768993b0ec16f7/1521470965/17997/1200995/p_dtrymka_agrar_v.jpg

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

Енергоефективність 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png 

http://i.piccy.info/i9/c4717e24ada4cc7ec052cbad36d18448/1502357018/87844/1159358/banner_160x236_meet_your_child.jpg

http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.

http://i.piccy.info/i9/0a93f381118a6fa263e72eddfdafb4a3/1557993080/40483/1317273/Derzhavna_vykonavcha_sluzhba_Ukra_ny.png

Державна виконавча служба інформує

 
 
Карта протирадіаційних укриттів Демидівського району

 

http://i.piccy.info/i9/75e339b040d2e5224705684f2974badf/1499153296/14210/1159358/spfu.jpg

Інформація про об’єкти державної власності, які пропонуються регіональним відділенням ФДМУ по Рівненській області для передачі в оренду

http://www.spfu.gov.ua