На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 вересня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови райдержадміністрації 21 червня 2013 року № 124


 УКРАЇНА

ДЕМИДІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної  державної адміністрації

 

 

 

21 червня   2013року                                                                               № 124

 

 

 

 

Про програму зайнятості

населення  Демидівського  району

на період до 2017року

 

         Керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 18 Закону України «Про зайнятість населення»,  відповідно до рішення Ради регіонів від 25 грудня 2012 року, наказу Міністерства соціальної політики України від 11 лютого 2013 року № 50, на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21 травня 2013 року № 251 «Про програму зайнятості населення Рівненської області на період до 2017 року» та з метою закріплення позитивних тенденцій до стабілізації ситуації на ринку праці:

 

       1. Схвалити програму зайнятості населення Демидівського  району на період до 2017 року (далі – Програма), що додається.

       2.  Управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації подати Програму на затвердження районній раді в установленому порядку.

        3. Структурним підрозділам райдержадміністрації, районному центру зайнятості, селищному та сільським головам, управлінню Пенсійного фонду України у Демидівському районі, головному державному інспектору праці Територіальної інспекції з питань праці у Рівненській області :

         3.1 забезпечити виконання заходів та завдань, передбачених Програмою та використання визначених для цієї мети коштів та ресурсів;

         3.2 щокварталу до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом інформувати районну державну адміністрацію про хід виконання програми.

         4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністраціії від 04 квітня 2012 року № 82 «Про програму зайнятості населення  Демидівського району  на 2012- 2014 роки»

         5. Контроль  за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації М.Гусаревича.

 

 

 

        

Голова адміністрації                                                                     В.Вінічук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                   Додаток

                                                                                   до розпорядження

                                                                                   голови райдержадміністрації

                                                                                                  21 червня  2013 року   124

                                                                                

 

 

ПРОГРАМА

                                      зайнятості населення Демидівського району

                                                            на  період   2017  роки

 

 

І. Основні підсумки виконання Програми зайнятості населення

Демидівського району за 2012 рік

 

Аналіз процесів, що відбувалися протягом останнього року свідчить про зменшення можливостей прикладання праці.

Обсяги зареєстрованого ринку праці за 2012 року склали 1011 незайнятих громадян. Падіння цього показника до відповідного періоду 2011 року становило 15 осіб ( на 1,5% менше). Така ситуація,  перш за все залежить від реорганізації управлінського та виробничого процесів, які відбуваються на підприємствах   району, внесеними змінами до законодавчих та нормативно-правових актів з питань зайнятості та соціального страхування на випадок безробіття Законом України  «Про внесення змін до деяких законів України  щодо зменшення впливу світової фінансової кризи на сферу зайнятості населення».

 Протягом 2012 року центром зайнятості працевлаштовано 414 осіб, з них 12 чол. шляхом надання одноразової виплати допомоги по безробіттю для зайняття підприємницькою діяльністю в сфері торгівлі, сільському господарстві, надання послуг по санітарно-технічним роботам з водопостачання, каналізації та опалення житлових та виробничих приміщень, перукарських послуг, відеозйомки, з ремонту та технічному обслуговуванню легкових автомобілів, вирощування грибів, організація бази відпочинку. При збільшенні оподаткування фізичних осіб-підприємців не урегульованості законодавства спостерігається обережність з боку безробітних при отриманні  одноразової виплати для розвитку власного бізнесу. З метою пошуку вакансій для працевлаштування безробітних, та шукаючих роботу  районний центр зайнятості співпрацює з роботодавцями  поза межами району (м.Дубно, м.Рівне, м.Радивилів, смт.Млинів), області (Волинь, Тернопільщина та ін.). І з загальної чисельності працевлаштованих 16.7% становить  працевлаштування незайнятих громадян поза межі району, області. Протягом січня-грудня 2012 року працевлаштовано 203 чол. з числа зайнятого населення.

 

Різко скорочені обсяги прийому працівників на підприємство ПП "Демидівський консервний завод", ПСП „Долина”, СФГ „8 Березня”, СВК «Агро-сервіс», ПП «Олді», ліквідувало свою діяльність ТзОВ „Монтажбудресурс”, ТзОВ „Деммеб”, саме ці, найбільше  ринкоутворюючі підприємства в районі, були постійним потенційним «донором»  робочої сили з числа безробітних. Все це призвело до того, що останнім часом поступово налагоджується  середньомісячна кількість  вакансій,  що надходять до центру зайнятості. Протягом звітного періоду зареєстровано 558 вакансій. Рівень укомплектування вакансій становить 96%. 

         Складна ситуація з робочими місцями  в  сільських населених пунктах, де майже відсутні підприємства, тому мешканці цих територій вимушені знаходити собі заробіток за межами  проживання .

Крім того, існує низка інших об’єктивних причин, які гальмують працевлаштування незайнятого населення на вакантні місця підприємств, це:

- невідповідність  професійно – кваліфікованого рівня робочої сили  потребам економіки та ринку праці;

- наявність великої кількості робочих місць з низькою  якістю умов та оплати праці, які не відповідають пропозиції робочої сили;

          - відсутність механізму економічного стимулювання суб’єктів господарювання до створення робочих місць з гідними умовами  і оплатою праці та значне податкове навантаження на роботодавців, що приводить до виникнення тіньових трудових відносин;

       - проблема зайнятості сільського населення ,  обмеженої  кількості вакансій за місцем проживання, низької заробітної  плати  або виплата її  в натуральному вигляді.

Проводиться спільна робота  в Єдиному реєстраційному офісі «Єдине вікно», діяльність якого спрямована на спрощення та скорочення терміну процедури, пов’язаної з реєстрацією підприємницької діяльності.        

Діяльність служби зайнятості спрямована на проведення активних заходів щодо повернення безробітних до трудової діяльності. Рівень активної політики зайнятості становить 89%.  

З метою підвищення конкурентоспроможності на ринку праці протягом   року професійне навчання, перенавчання, підвищення кваліфікації проходили 200 чол. Після закінчення навчання (200 чол. закінчили)  197 чол. працевлаштовано (98.5 %). За конкретним замовленням роботодавців проходили професійне навчання (в т.ч. стажування,  за індивідуальними програмами безпосередньо на робочих місцях)  176 чол.

Для забезпечення тимчасової зайнятості до оплачуваних громадських робіт з початку 2012 року було укладено 32 договори, на 238 осіб, із 21 підприємствами, організаціями, установами району на проведення оплачуваних громадських робіт.  За звітний період взяли участь у громадських роботах 282 безробітних громадян, з них 109 - за рахунок коштів підприємств, 12- за рахунок коштів місцевого бюджету, які залучені були на виконання лісогосподарських, сільськогосподарських, ремонтних робіт, виробництво плодоовочевих консервів, ремонт водопровідної мережі, благоустрій територій населених пунктів, придорожніх смуг. За рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття брали участь у громадських роботах  161 осіб, а саме: 60 осіб  були  залучені на виконання робіт при проведенні ремонту об’єктів  соціальної сфери  (ремонт приймального та фізіотерапевтичного відділень, коридору адміністративного корпусу Демидівської ЦРЛ, роботи при проведені ремонту клубів, Будинків культури, дитячих садочків, ФАПів,  перекриття даху школи естетичного виховання) ,101 - по благоустрою територій населених пунктів, кладовищ, придорожніх смуг.

За рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за січень-грудень 2012 року 41 безробітного працевлаштовано на дотаційні робочі місця, з них 2 - на перше робоче місце. Заключено 41 договір з 20 роботодавцями  про працевлаштування безробітних з наданням дотації

Протягом 2012 року районним центром зайнятості надано 95.6% профорієнтаційних послуг незайнятому населенню, в т.ч. 40,2% - профконсультаційні послуги. Проведено 16 виїзних акцій,  з них 12 - із використанням мобільного центру профорієнтації. З учнівською молоддю проведено 26 семінарів, в яких взяли участь 785 осіб учнівської молоді загальноосвітніх навчальних закладів району, 1 день відкритих дверей для учнів. Проведено 2 виїзних акції в оздоровчі табори. Проведено 8 семінарів з питань підприємницької діяльності ( 90 учасників). Проведено 12 семінарів з основ комп’ютерної грамотності,   62 семінари з техніки пошуку роботи, для молоді – 4 семінари. Для жителів села проведено 3 семінари «Ефективне ведення сільського господарства», 3 семінари з орієнтації на тимчасові та громадські роботи. Для жінок проведено 4 семінари та 2 семінари для осіб з інвалідністю. Проведено 1 семінар з вивільнюваними працівниками

Залишаються, як і раніше, проблеми з працевлаштуванням молоді та жінок, оскільки існує дефіцит вільних робочих місць для цих категорій.

Проведення «Ярмарок вакансій», презентацій професій сприяли зростанню обсягів зайнятості на 14%.

Реорганізаційні процеси в сільському господарстві, зменшення вакансій на підприємствах району  спонукає людей до пошуку роботи в більш розвинених регіонах.

 

 

II. Основні тенденції соціально-економічного розвитку регіону

та розвитку регіонального ринку праці

 

Метою Програми є розширення можливостей реалізації права громадян на гідну працю, підвищення рівня зайнятості та зниження рівня безробіття шляхом:

створення умов для підвищення рівня зайнятості населення;

стимулювання роботодавців у створенні нових робочих місць;

збереження та розвитоку  трудового потенціалу.

 

Згідно з проведеними розрахунками по основних показниках економічного і соціального розвитку району на 2013-2017 роки  обсяг виробництва товарної продукції у виданий період складе 104  % та 105 % відповідно.

 Валова продукція сільського господарства по всіх категоріях становитиме у 2013 році -103 %, у 2017 році – 105 %.

Прогнозується, що позитивні  тенденції, які з’явились в соціально-економічному розвитку району за 2010-2011 роки, будуть закріплені і триватимуть протягом 2013-2017 років. Так темп зростання обсягу промислової продукції у 2013 року – 102 %,  у 2017 році –104 %.

  Основними складовими, що обумовлюють її  формування, залишаться такі галузі економіки, як промисловість, сільське господарство, торгівля. Очікується підвищення рівня доходів населення, що приведе до збільшення купівельного попиту  покупців та позначиться на збільшенні потреб у трудових ресурсах у сфері торгівлі, послуг населенню.

Наявні  грошові  доходи  населення  зростуть  у 2013 році на 104 %,  у 2017 році на 105 %. Збільшення  доходів  буде  забезпечуватись  за рахунок росту заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Середньомісячна  заробітна плата штатних  працівників у 2014 році  зросте майже на 3 % проти очікуваної за поточний рік , а у 2017році на 8,0% і  становитиме  у 2013 році 1998,0 грн.,  а у  2017 році 2157 грн.

Поступове удосконалення державної  регуляторної політики сприятиме збереженню позитивної тенденції до розвитку малого підприємництва. Завдяки реалізації заходів програми розвитку малого підприємництва на 2013-2014 роки передбачається подальше збільшення кількості малих підприємств у 2013 році – до 32 одиниць та у 2017 році -  до 33 одиниць.

 Прогнозується сприяти залученню вітчизняних інвестицій для соціально-економічного розвитку району. Приріст інвестицій в основний капітал за рахунок усіх джерел фінансування передбачається у 2013 році – 118.6 відсотка, у 2017 році – 103.8 відсотка.

 Постійно здійснюється аналіз роботи підприємств, для врегулювання вирішення питання укомплектування кваліфікованими кадрами вільних робочих місць та стабілізації ринку праці району.

  Протягом  2012 року  діяльність органів  виконавчої  влади, керівників підприємств, організацій і установ була спрямована  на забезпечення реалізації програми економічного і соціального розвитку району та закріплення позитивних тенденцій розвитку, розв’язання соціальних проблем.         Результатом роботи господарського комплексу району є те, що протягом  2012 року економіка регіону продемонструвала позитивні тенденції розвитку. В районі досягнуто зростання основних економічних показників.

         В районі працює 4 промислових підприємства якими  за 12 місяців 2012 року обсяг випуску промислової продукції в порівняльних цінах склав  14760 тис. грн., що на 35.6  відсотки або 3873 тис. грн. більше відповідного періоду  2011 року.

        ПП „Демидівський консервний завод”   за 12 місяців 2012 року виробило продукції на  суму 2556 тис.грн., що в 2.6 рази більше   показника відповідного періоду 2011 року. ТзОВ «Агрореммаш» за 12 місяців поточного року відремонтовано техніки, сільськогосподарського  інвентаря та виготовлено нового  на суму  658 тис. гривень.

         ТзОВ «Укртрансрейл», за 12 місяців поточного року виробило електроенергії на суму 3176 тисяч гривень.

        ПП „Олді,” за 12 місяців 2012 року  виробило продукції на суму  8370 тис. гривень, що на 60 %  або на 3145 тис.грн. більше показника 2011 року.

        На підприємстві налагоджено виробництво брикетів для пічного опалення з відходів деревини.

       Заборгованості по заробітній платі на  промислових підприємствах не має.

       Уповільнення темпів розвитку реального сектора економіки району може призвести до зменшення показників зайнятості та реальних доходів населення. Тому керівникам промислових підприємств району необхідно більше уваги приділяти вивченню ринку збуту продукції, освоєнню нових видів продукції, інтенсивніше впроваджувати технологічні інновації.

        Зростання обсягів промислового виробництва в 2013 році планується збільшити  на 5. відс. порівняно з  рівнем 2012 року, і вони становитимуть  15498 тис.грн.

В районі проводиться цілеспрямована робота  по підвищенню ефективності  сільськогосподарського виробництва. Забезпечено нарощування   обсягів   виробництва  валової продукції   сільського  господарства.    Всіма категоріями господарств за 2012 рік   рік    вироблено валової продукції  на суму  250878 тис. грн (  110,3 %  до минулого року) 3  місце в області по підведених підсумках , в тому числі сільськогосподарськими підприємствами вироблено валової продукції на суму  72368 тис. грн. (138,4 %  до минулого року)   2  місце в області по рейтингових показниках.

        Нарощування   обсягів  виробництва   валової продукції   забезпечено  9 агроформуваннями.

        Сільськогосподарськими  підприємствами     вироблено    майже  29 тис. тонн зерна ( 115% до  минулого  року), цукрових  буряків 66,1 тис. тонн ( 151%  до  минулого  року), картоплі  840 тонн (192%  до  минулого  року), сої 2,1 тис. тонн (260 %  до  минулого  року).

        На  території   району  розпочато   розвиток  садівництва  та ягідництва.   Приватне  підприємство фірма “Агробудсервіс”  орендує  землі  Хрінницької  сільської  ради загальною площею  65,7 га. і  займається  вирощуванням  плодово-ягідних  культур  та  вирощуванням   садивного  матеріалу  цих  культур.  На сьогодні  вже  38,12 га  площі  засаджено  саджанцями  чорної  смородини  сорту  Софіївська.  Для  розвитку  даної  галузі  з державного  бюджету  господарство  одержало 372 тис. грн  (відповідно  постанови Кабінету Міністрів  України № 587 від 15.07.2005 року) 

        У 2012 році  в агропромисловий комплекс  району  залучено  інвестиційних коштів  8960 тис. грн., широко впроваджується принцип аукціонного продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення. Продовжується робота з технічного  переоснащення житлово-комунального господарства, створення конкурентного  середовища на ринку послуг та покращення їх якості.

       Створення сприятливих умов для розвитку малого підприємництва та використання його потенціалу для вирішення нагальних проблем району – це одне із пріоритетних завдань місцевих органів виконавчої влади. Підприємці залучаються до участі у виставково-ярмаркових заходах. Завдяки вжитим заходам з підтримки підприємництва чисельність підприємців - фізичних осіб  порівняно з минулими роками збільшується.

      В 2012 році проводилась ефективна промислова політика та реалізація      заходів районної програми пріоритетних напрямів розвитку промисловості на 2013–2014 роки. Планується зростання обсягів промислового виробництва. Створюватимуться сприятливі фінансово-економічні умови для розвитку сільських територій та поліпшення умов проживання сільського населення, формування конкурентоспроможного агропромислового комплексу. Це забезпечить зростання обсягів виробництва валової продукції сільського господарства на 5 відс. проти рівня 2012 року, підвищення врожайності сільськогосподарських культур на 10 - 15 відс.,  підвищення рівня рентабельності сільськогосподарського виробництва проти   2012 року  на 12 відс.,  збільшення обсягів інвестицій в агропромисловий комплекс на 20 відсотків.

 

Проблеми і ризики:

Залишається складним економічний та фінансовий стан ряду

підприємств. У 2013-2017 роках передбачається здійснення заходів щодо оптимізації чисельності працюючих  на них шляхом здійснення їх реструктуризації, санації тощо.

Темпи розвитку сфери малого бізнесу та  підприємництва  поки     що

залишаються повільними.

 Недостатня чутливість системи професійної  підготовки, перепідгото-

вки, підвищення кваліфікації кадрів до змін ситуації на ринку праці  обумовлює професійно-кваліфікаційну незбалансованість попиту та пропозиції робочої сили. Залишається  складною проблема працевлаштування випускників  навчальних закладів, особливо вищих навчальних закладів.

В умовах  старіння трудового  потенціалу району,  необхідності   його

якісного оновлення, потребує розвитку система професійного навчання кадрів на виробництві.

Актуальним   залишається   проблема   подолання   довготривалого   та

родинного безробіття. Питома вага безробітних, які тривалий час перебувають на обліку у службі зайнятості, залишається значною.

Район сільськогосподарський, тому характер роботи на  підприємствах

носить переважно сезонний  або тимчасовий характер.

Для подолання наслідків фінансово-економічної кризи центр зайнятості планує продовжити проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу на підприємствах, в організаціях та установах  з метою запобігання масовим звільненням працівників та попередження безробіття. Забезпечити проведення спільних нарад або круглих столів із залученням роботодавців з питань забезпечення господарського комплексу району кваліфікованими робітничими кадрами.

Головним напрямком розв’язання проблем зайнятості населення у 2013-2017 роках будуть нарощування обсягів і забезпечення конкурентноспроможності промисловості на внутрішньому та зовнішніх ринках, підвищення інвестиційної привабливості промислових підприємств району, впровадження сучасних технологій та обладнання, освоєння нових видів продукції, подальша реструктуризація підприємств, їх фінансове оздоровлення.

В 2013 році проводитиметься ефективна промислова політика та реалізація      заходів районної програми пріоритетних напрямів розвитку промисловості. Планується зростання обсягів промислового виробництва. Створюватимуться сприятливі фінансово-економічні умови для розвитку сільських територій та поліпшення умов проживання сільського населення, формування конкурентоспроможного агропромислового комплексу. Це забезпечить зростання обсягів виробництва валової продукції сільського господарства на 5 відс. проти рівня 2012 року, підвищення врожайності сільськогосподарських культур на 10-15 відсотків підвищення рівня рентабельності сільськогосподарського виробництва   на 12 відс., збільшення обсягів інвестицій в агропромисловий комплекс на 10 відс.

 

              Очікувані  результати виконання Програми

 

Планується, що за послугами до центру зайнятості у 2013-2017 роках звернуться 1020 незайнятих громадян.

Взагалі за прогнозними показниками:

§        роботу отримають                                                        -   415 чол.;

§        пройдуть професійну підготовку                          -   200 чол.;

§        візьмуть участь в оплачуваних громадських роботах  -  250 чол.

 

Для гарантованого працевлаштування довготривалих безробітних планується виплата компенсації фактичних витрат роботодавцю  на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за працевлаштування осіб, яким надано статус безробітного, на нові робочі місця.

Для осіб пільгової категорії на підприємствах району бронюватимуться робочі місця. 

Ефективному вирішенню проблеми зайнятості сприятиме створення  нових робочих місць,

Комплектування робочими кадрами буде здійснюватися за рахунок вивільнених працівників, членів їх родин, молодих спеціалістів, інших категорій.

 

 

                      Контроль за реалізацією Програми

 

         В реалізації Програми беруть участь  управління та відділи райдержадміністрації, районний центр зайнятості  у взаємодії з підприємствами, установами і організаціями району. Контроль за реалізацією Програми здійснюватиметься районним центром зайнятості шляхом постійного моніторингу виконання її основних заходів та показників.  Підведення підсумків  виконання Програми буде здійснюватися  щоквартально з підготовкою відповідної інформації керівництву райдержадміністрації, районній раді та соціальним партнерам.

         Розгляд найбільш проблемних питань передбачається здійснювати на засіданні Координаційної ради з питань соціальної політики райдержадміністрації, координаційного комітету сприяння зайнятості населення, колегіях  райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації

         Сприятиме підвищенню рівня соціального захисту тимчасово непрацюючих громадян, вдосконалення законодавства про працю та  зайнятість населення .

 

Фінансове забезпечення Програми

 

Фінансування заходів соціальної підтримки населення від безробіття, передбачених Програмою зайнятості населення на 2013-2017 роки здійснюватиметься  за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, підприємств району, місцевих бюджетів, Фонду соціального захисту інвалідів.

ІІІ. Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості

населення Демидівського  району до 2017 року

 

Найменування заходу

Виконавці

Термін

вико­нання

 

Джерела фінансування

 

1. Розширення сфери застосування праці та стимулювання зацікавленості роботодавців у створенні нових робочих місць

 

1.1.Забезпечити  розширення сфери прикладання праці області шляхом створення нових робочих місць, в тому числі шляхом одноразової виплати допомоги із безробіття для організації підприємницької діяльності

Управління  соціального захисту населення райдержадміністрації, районний центр зайнятості  

2013-  2017 роки

 

 

 

 

 

 

Кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та  Фонду соціального захисту інвалідів

1.2. Сприяти збереженню та модернізації робочих місць шляхом упровадження на підприємствах, в установах та організаціях району новітніх технологій, іінноваційних проектів

Відділи економічного розвитку,  інфраструктури, торгівлі та цивільного захисту населення, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства  райдержадміністрації,  управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

2013 - 2017 роки

Кошти Державного бюджету України, роботодавців

1.3. Надавати роботодавцям, які забезпечували створення нових робочих місць, працевлаштовували на них працівників і упродовж 12 місяців здійснювали їм виплату заробітної плати в розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати за кожну особу, компенсації у розмірі 50 відс. фактичних витрат з сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Управління Пенсійного фонду України  в Демидівському районі

2013 –     2017 роки

Кошти Державного бюджету України, передбачені у бюджеті Пенсійного фонду України

1.4. Компенсувати фактичні витрати у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування суб'єктам малого підприємництва, які працевлаштовують безробітних за направленням центрів зайнятості строком не менше ніж на два роки на нові робочі місця в пріоритетних видах економічної діяльності

Районний центр зайнятості

2013 – 2017 роки

Кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та  Фонду соціального захисту інвалідів

1.5. Створювати умови для самозайнятості населення та підтримки підприємницької ініціативи безробітних з числа застрахованих осіб за рахунок виплати допомоги із безробіття одноразово

 Районний центр зайнятості

2013 – 2017 роки

Кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

1.7. Вживати заходів щодо працевлаштування населення на вільні робочі місця та вакантні посади

Районний центр зайнятості

Постійно

Кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, місцевих бюджетів

1.8. Сприяти зайнятості сільського населення, в тому числі безробітних,  шляхом залучення їх до роботи у сільській місцевості та забезпечувати їх  професійне навчання

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації,  районний центр зайнятості

2013 – 2017 роки

Кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

1.9. Організовувати громадські та інші роботи тимчасового характеру

Районний центр зайнятості, селищний та сільські голови

2013 – 2017 роки

Кошти роботодавців, місцевих бюджетів, Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

 

 

          

  2. Підвищення професійного рівня та конкурентоспроможності                                                                           

                                    економічно  активного населення

 

 

 

2.1. Забезпечити підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації безробітних, враховуючи потребу роботодавців в кадрах та професійний склад безробітних

Районний центр зайнятості

2013-2017 роки

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

2.2 Організувати роботу щодо підтвердження результатів неформального професійного навчання за робітничими професіями

Районний центр зайнятості

2013-2017 роки

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, роботодавців

2.3. Організувати стажування студентів вищих навчальних закладів та учнів професійно-технічних навчальних закладів, безробітних у суб’єктів господарювання з метою набуття чи відновлення після тривалої перерви практичних умінь та навиків з виконання професійних обов’язків

Районний центр зайнятості

2013-2017 роки

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

2.5. Проводити моніторинг стану працевлаштування випускників вищих та професійно-технічних навчальних закладів , в тому числі тих, хто звертається до державної служби зайнятості

Районний центр зайнятості, відділ освіти райдержадміністрації

2013-2017 роки

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Державного бюджету України

      

 

 

              3. Підвищення  мобільності  робочої сили на ринку праці та удосконалення

                                                          регулювання трудової міграції

3.1. Забезпечити постійне оновлення банку вакансій інформування населення через електронні та друковані засоби масової інформації про наявність вільних робочих місць і вакантних посад та можливості і умови працевлаштування  в інших регіонах України

Районний центр зайнятості

2013-2017 роки

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

3.2. Проводити профорієнтаційну роботу з населенням, учнівською молоддю, безробітними з метою підвищення їх мобільності на ринку праці та зменшення дисбалансу між попитом і пропозицією робочої сили

Районний центр зайнятості, відділ освіти райдержадміністрації

2013-2017 роки

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

 

 

4. Сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту і не здатні

                            на рівних умовах конкурувати на ринку праці

4.1. Компенсувати роботодавцям, які працевлаштовують неконкурентоспроможних на ринку праці безробітних на нові робочі місця, фактичні витрати у розмірі єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Районний центр зайнятості

2013-2017 роки

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття,Фонду соціального захисту інвалідів, Державного бюджету України

4.2. Надавати профорієнтаційні послуги молоді, в тому числі неповнолітнім та іншим громадянам, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню

Районний центр зайнятості, відділ освіти райдержадміністрації, сектор у справах молоді та спорту райдержадміністрації

2013-2017 роки

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

4.3. Сприяти зайнятості особам з інвалідністю, організувати професійне навчання для підвищення їх конкурентноспромож -ності на ринку праці

Районний центр зайнятості

2013-2017 роки

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття,Фонду соціального захисту інвалідів

4.4. Вживати заходів щодо стану сприяння зайнятості дітей сиріт, неповнолітніх, організовувати їх професійне навчання

Відділ освіти райдержадміністрації, сектор у справах молоді  та спорту райдержадміністрації

2013-2017 роки

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Державного бюджету України

4.5. Забезпечити проведення перевірок на підприємствах, в установах і організаціях різних форм власності щодо стану дотримання законодавства про працю стосовно дітей-сиріт та

неповнолітніх дітей

Головний державний інспектор Територіальної інспекції з питань праці у Рівненській області

 

 

 

 

 

2013-2017 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Державного бюджету України

            

 

Заступник голови  райдержадміністрації                                           Л.Ярош

 

                                                                                                                                     додаток

до Програми

 

Таблиця 2. Показники професійної підготовки

та використання робочої сили

 

Найменування

показника

2011

Звіт

2012

Звіт

2013

Звіт

2014

прогноз

2015

прогноз

2016

прогноз

2017

Прогноз

1. Кількість випускників навчальних закладів в регіоні,. осіб – усього

185

155

145

160

155

160

170

У тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

- випускників вищих навчальних закладів ІІІ −             ІV рівнів акредитації, усього

-

-

-

-

-

-

-

З них працевлаш -товані як молоді працівники;

-

 

       -

 

        -

 

        -

 

        -

 

        -

 

                -

- випускників вищих навчальних закладів   І − ІІ рівнів акриди- тації, усього

-

-

-

-

 

  

        

        -

 

         

         

       -

 

      

     

               -

З них працевлаштовані як молоді працівники;

 

         -

 

       -

 

  

        -

 

       

       -

 

      

        -

 

      

       -

 

      

              -

- випускників професійно-технічних навчальних  закладів, усього

185

155

145

160

155

160

170

З них працевлаштовані як молоді працівники

163

124

134

145

147

148

155

2. Кількість укладених договорів про стажування між роботодавцем і особою, яка продовжує навчання, одиниць – усього

      -

-               

      -

-

-

-

-

з них такі, що передбачають отримання заробітної плати, одиниць

-

-

-

-

-

-

-

3. Кількість укладених трудових договорів (строком не менш як на три роки) між

-

-

-

-

-

-

-

 роботодавцем та молодим працівником, що  погоджується працювати в сільській місцевості, одиниць – усього

 

 

 

 

 

 

 

В тому числі з отриманням:

 

 

 

 

 

 

 

одноразової адресної допомоги

-

-

-

-

-

-

-

Житла

-

-

-

-

-

-

-

4. Середньооблікова штатна чисельність працівників, тис. осіб

1661

1569

1545

1550

1550 

1525

1510

5.Кількість працівник-ків, які знаходяться у вимушених неопла -чуваних відпустках з ініціативи роботодав -ців,  тис. осіб

-

-

-

-

-

-

-

 

у % до середньооблікової штатної чисельності працівників

 

 

       -

-

       -

 

                     

-

-

 

      

       -

     

 

      -

6. Кількість працівників, які працюють у режимі неповного робочого дня (тижня),  тис. осіб

 

115

17

45

60

65

60

70

У % до середньооблікової штатної чисельності працівників

 

6,9

 

1,1

 

 

2,92

 

      4

 

        5

 

    5

 

        5

8. Кількість праців -ників, які підвищили свою кваліфікацію, тис. осіб

-

-

-

-

-

-

-

 

у % до середньооблі- кової штатної чисель -ності    працівників

-

-

-

-

-

-

-

9. Кількість працівни- ків, які пройшли про- фесійну підготовку та перепідготовку,       тис. осіб

-

-

-

-

-

-

-

У % до середньооблі- кової штатної чисель- ності працівників

-

-

-

-

-

-

-

у тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

За кошти роботодавця

-

-

-

-

-

-

-

За власні кошти

-

-

-

-

-

-

-

10. Кількість осіб старше 45 років, що отримали ваучер

-

-

-

-

-

-

-

 

 

                     Таблиця 3.2 Працевлаштування на нові робочі місця

у розрізі за видами економічної діяльності

 

       Найменування

            Показника

2011

звіт

2012

звіт

2013

очікуване

2014

прогноз

2015

прогноз

2016

прогноз

2017

Прогноз

Вього:

199

208

208

210

210

210

210

Сільське господарство, лісове господарство та рибне господарство

 

11

 

26

 

36

 

34

 

35

 

35

 

39

Добувна промисловість і розроблення кар’єрів

    -

        -

       -

        -

      -

        -

       -

Переробна промисловість (виробництво постачання електроенергії, газу, пари та та кондиційованого повітря

 

      

 

 

     20

 

 

 

      35

 

 

 

        18

 

 

 

        25

 

 

 

      25

 

 

 

       22

 

 

 

      20

Водопостачання; каналізація, поводження з відходами

 

 

      -   

 

       

         -

 

 

 

       -

 

 

      -

 

 

       -

 

 

         -

 

 

       -

Будівництво

 

 

      2

 

        3

 

    6

 

        8

 

       6

 

        7

 

       6

Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів

 

 

 

    143

 

 

     104

 

 

   120

 

 

   111

 

 

  115

 

 

      120

 

 

120

Тимчасове розміщування й організація харчування

 

 

      -

 

      -

 

        -

 

      -

 

      -

 

       -

 

      -

Транспорт, складське господарство, поштова та кур’єрська діяльність

 

     10

 

       1

 

         2

 

         2

 

     3

 

       0

 

       1

Інформація та телекомунікації

 

 

      -

 

        -

 

        -

 

         -

 

      -

 

        -

 

        -

Фінансова та страхова діяльність

 

 

       -

 

        -

 

        -      

 

         -

 

       -

 

        -

 

        -

Операції з нерухомим майном

 

 

      -

 

        1

 

         -

 

         -

 

      -

 

         -

 

       -

Професійна, наукова та технічна діяльність

 

 

      -

 

        -

 

        -

 

         -

 

       -

 

        -

 

       -

Діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування

 

 

 

      2

 

 

        2

 

 

         4

      

 

 

        5

 

 

       4

 

 

        2

 

 

       1

Державне управління й оборона; обов’язкове соціальне страхування

 

 

       -

 

       -

 

         -

 

        -

      

 

        -

 

        -

 

        -

Освіта

 

 

     1

 

       10

 

       10

 

       11

 

      8

 

        4

 

       3

Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги

 

 

 

     -

 

 

        -

 

 

        -

 

 

         -

 

 

       -

 

 

        -

 

 

       -

Мистецтво, спорт, розваги та відпочинок

 

 

       -

 

       -

 

        -

 

         -

 

       -

 

         -

 

        -

Надання інших видів послуг

 

 

       8

 

       8

 

       9

 

        9

 

       11

 

       15

 

     20

Діяльність домашніх господарств

 

 

       -

 

        -

 

        -

 

         -

 

       -

 

        -

 

      -

Діяльність екстериторіальних організацій і органів

 

       -

 

        -

 

        -

 

        -

 

       -

 

        -

 

       -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 4. Надання соціальних послуг службою зайнятості

Демидівського району

                 ( осіб)

Найменування

показника

2011

звіт

2012

звіт

2013

очікуване

2014

прогноз

2015

прогноз

2016

прогноз

2017

Прогноз

1. Чисельність осіб, що перебувають на обліку та отримують послуги протягом періоду

1026

1011

1020

1020

1020

1020

1020

2. Чисельність осіб, які мають статус безробітного

853

854

855

855

855

855

855

3. Чисельність працевлаштованих осіб з числа тих, що перебувають на обліку

440

414

415

415

415

415

415

4. Чисельність працевлаштованих осіб з числа зареєстрованих безробітних

289

296

300

300

300

300

300

5. Чисельність зареєстрованих безробітних, які проходитимуть професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації

210

200

200

200

200

200

200

6. Чисельність осіб, залучених до участі у громадських та інших роботах тимчасового характеру

326

282

250

250

250

250

250

З них зареєстрованих безробітних

326

282

250

250

250

250

250

7. Чисельність осіб, яким надано послуги з питань організації підприємницької діяльності та ведення власної справи

16

12

10

10

10

10

10

з них організували власну справу