На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 травня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження від 23 квітня №81


УКРАЇНА

ДЕМИДІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної  державної адміністрації

 

 23 квітня 2013 року                                                                              № 81

 

Про нову редакцію  заходів

щодо  виконання Указу Президента України

від 07 лютого 2008 року № 109/2008

 

Керуючись Законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про звернення громадян”, відповідно до Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанов Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”, від 24 червня 2009 року  № 630 „Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”, від 18 січня 2012 року № 21 „Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя”, розпорядження голови облдержадміністрації  від 01 квітня 2013 року № 166 „Про  нову редакцію заходів  щодо  виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008”:

        1. Затвердити  заходи щодо  виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”   у  новій  редакції  згідно з додатком.

        2.Структурним підрозділам  райдержадміністрації, територіальним органам     міністерств та інших   центральних    органів       виконавчої      влади                                               

сільським та селищному головам про хід виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію щокварталу до 1 числа місяця, що настає за звітним періодом.

        3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Голова адміністрації                                                                    В. Вінічук

                                                                                  

 

 

                                                                                                                        Додаток

                                                                                         до розпорядження голови

                                                                                         райдержадміністрації      

                                                                                         23.04.2013  № 81

 

ЗАХОДИ

щодо виконання Указу Президента України

від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

 

             1. Розглядати на засіданнях колегії райдержадміністрації питання про виконання законодавства України щодо розгляду звернень громадян  та підвищення ефективності цієї роботи відповідно до Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

 

             Щороку                                                 Савич Н.В.,

                                                                            загальний відділ апарату

                                                                            райдержадміністрації

 

          2.Структурним підрозділам   райдержадміністрації,  сільським та селищному головам  стан роботи із зверненнями громадян заслуховувати двічі на рік  на апаратних нарадах, засіданнях виконкомів  сільських та селищної рад   про що  інформувати райдержадміністрацію.

 

            Постійно                                                  Керівники структурних підрозділів

                                                                            райдержадміністрації,

                                                                       сільські та селищний голови

 

3. Забезпечувати кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому таких порушень, повною мірою реалізовуючи при цьому визначені законодавством повноваження. Не допускати надання  неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам.

             Взяти під особистий контроль викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень.

            Постійно                                                  Керівники структурних підрозділів

                                                                             райдержадміністрації

            4. Створити умови для участі заявників  у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.     

 

          Постійно                                                     Керівники структурних підрозділів

                                                                             райдержадміністрації        

                                                 

          5. Удосконалити організацію проведення особистого прийому громадян, передбачити, зокрема, участь у прийомі громадян з особистих питань голів, заступників голів районних державних адміністрацій  не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів громадян, та забезпечувати проведення прийомів громадян відповідно до затверджених графіків.

          Постійно                                                     Загальний відділ апарату

                                                                              райдержадміністрації, 

                                                                              керівники структурних підрозділів

                                                                              райдержадміністрації  

 

          6. Забезпечити проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання “Мати – героїня“, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

          Постійно                                                     Загальний відділ апарату

                                                                              райдержадміністрації, 

                                                                              керівники структурних підрозділів

                                                                              райдержадміністрації  

 

          7. Вдосконалити особистий, в тому числі виїзний, прийом громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення днів “віддаленого села“, періодичне звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації  перед головою райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

 

        Постійно                                                       Загальний відділ апарату

                                                                               райдержадміністрації

 

          8. Систематично аналізувати і узагальнювати звернення від найменш соціально захищених верств населення. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім"ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

Один раз на квартал                                             Керівники структурних підрозділів

                                                                            райдержадміністрації,

     загальний  відділ апарату                                                                              

      райдержадміністрації

 

           9. Аналізувати та вживати заходів для поновлення прав і свобод на звернення громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян. Забезпечувати притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, у тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян.

          

          Один раз на  квартал                                 Савич Н.В.

                                                                        Загальний відділ апарату

       райдержадміністрації,                                                   

                                                                             керівники структурних підрозділів

       райдержадміністрації

 

         10. Вжити додаткових заходів для вдосконалення практики розгляду та аналізу звернень громадян до Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, засобів масової інформації, посилити контроль за виконанням відповідних доручень, вирішенням порушених у зверненнях питань. При цьому встановити, що проекти відповідей органам влади вищого рівня підписують голови райдержадміністрацій,  за  їх відсутності  - виконувачі обов’язків.

Постійно                                                    Керівники структурних підрозділів                    

                                                                   райдержадміністрації, загальний              

                                                                   відділ апарату    

                                                                   райдержадміністрації

 

       11. Посилити персональну відповідальність керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування за неналежне вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених в адресованих їм зверненнях громадян, а також вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникнення підстав для обґрунтованих повторних і колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня, народних депутатів України, райдержадміністрації та засобів масової інформації.

 

          Систематично аналізувати випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

Постійно                                                  Загальний відділ апарату            

                                                                 райдержадміністрації,

                                                                          керівники структурних підрозділів

                                                                          райдержадміністрації,               

                                                                          територіальних  органів 

                                                                          міністерств та інших центральних

                                                                          органів виконавчої влади

 

         12. Забезпечити підготовку інформацій про результати проведення особистого прийому громадян першим заступником, заступниками голови, розгляду письмових звернень, реагування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації  на звернення громадян до центральних органів влади, народних депутатів України, облдержадміністрації, преси, які надсилаються їм для розгляду, та забезпечення вирішення, відповідно до чинного законодавства, порушених у них питань.

 

           Постійно                                                     Загальний відділ апарату    

                                                                     райдержадміністрації 

 

          13. Забезпечити ефективне функціонування прямого телефонного зв'язку з населенням району  за участю керівництва райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, окремих   районних   організацій. 

 

           Постійно                                                         Загальний відділ апарату    

                                                                                   райдержадміністрації 

 

          14. Посилити роз’яснювальну роботу серед населення району,  у тому числі через засоби масової інформації, щодо повноважень органів державної влади. Вжити додаткових заходів, спрямованих на поліпшення інформованості населення про стан роботи із зверненнями громадян та надання правової допомоги з цих питань.

 

          Один раз на місяць                               Заступники голови 

                                                                                 райдержадміністрації,  

                                                                                 структурні   підрозділи   

                                                                                 райдержадміністрації,

                                                                                 загальний відділ, відділ     

                                                                                 організаційно – кадрової роботи

                                                                                 апарату  райдержадміністрації

 

          15. Забезпечувати подання двічі на рік райдержадміністрації про стан організації роботи зі зверненнями громадян та вжиті заходи, спрямовані на забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення.

 

 Щороку                                                         Керівники  структурних                                                                                                     

 до 01 липня (за І півріччя) та                      підрозділів

 до  01 січня (за  рік)                                        райдержадміністрації,                                             

                                                                                  сільські та селищний голови

 

         16. Здійснювати постійний моніторинг додержання законодавства з питань роботи із зверненнями громадян структурними підрозділами райдержадміністрації.

 

         Щокварталу                                                       Керівники структурних        

                                                                                    підрозділів

                                                                                    райдержадміністрації, сільські              

                                                                                   та  селищний голови

 

           17. Для сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органів державної влади вищого рівня, забезпечити ефективну роботу при райдержадміністрації постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян на чолі з керівниками відповідних органів влади із включенням до їх складу представників структурних підрозділів, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та проводити засідання комісій не рідше одного разу на місяць.

 

             Один раз на місяць                                            Загальний відділ апарату

                                                                                       райдержадміністрації

 

           18. Затверджувати річні графіки перевірок стану виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян із застосуванням Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630,  в структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських  та селищній радах, на підприємствах, в установах, організаціях різних форм власності.

 

Постійно                                                               Загальний відділ апарату            

                                                                              райдержадміністрації

                                                                                                

            

           19. Забезпечувати проведення „дня контролю” при заступниках голів районних державних адміністрацій, в рамках якого здійснювати виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих керівникам за результатами розгляду звернень громадян до Президента України, Кабінету Міністрів України, народних депутатів України, обласної державної адміністрації, райдержадміністрації.

 

 

          Один раз на місяць                               Заступники голови   

                                                                                 райдержадміністрації, 

                                                                                 загальний  відділ апарату 

                                                                                 райдержадміністрації

 

         20. Вжити заходів для висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на власних офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами цих органів, роз’яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

 

        Постійно                                                         Савич Н.В,

                                                                                керівники  структурних            

                                                                                підрозділів 

                                                                                райдержадміністрації,

                                                                                відділ організаційно –        

                                                                                кадрової роботи, загальний

                                                                                відділ апарату

                                                                                райдержадміністрації

 

           21. Аналізувати та узагальнювати питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо у повторних, виявляти причини, що їх породжують, та за результатами такого аналізу вносити в установленому порядку пропозиції щодо розв'язання найбільш актуальних проблем.

 

           Постійно                                                     Загальний відділ апарату

                                                                               райдержадміністрації

 

      22. Проводити семінари-наради, навчання спеціалістів структурних підрозділів райдержадміністрації,  територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, працівників районних підприємств, установ, організацій з питань роботи із зверненнями громадян.

 

           Постійно                                                    Савич Н.В.,

                                                                              загальний відділ апарату

                                                                              райдержадміністрації

   

     23. Забезпечувати об'єктивний і невідкладний розгляд звернень, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію“ та “гарячу телефонну“ лінію Рівненського обласного контактного центру.

 

           Постійно                                                  Керівники структурних

                                                                             підрозділів райдержадміністрації,             

                                                                             територіальних органів міністерств      

                                                                             та інших центральних органів

                                                                              виконавчої влади

 

 

       24. Забезпечувати застосування Класифікатора звернень громадян у діяльності, пов'язаній з розглядом звернень, відповідно до їх характеристики (за формою надходження, за ознакою надходження, за видами, за статтю, категоріями та соціальним станом авторів звернень, за суб'єктом, за типом, за результатами розгляду звернень).

 

        Щокварталу до 3 числа місяця,                 Загальний відділ апарату

        наступного за звітним                                     райдержадміністрації

 

 

 

Заступник голови

райдержадміністрації                                                              Н.Савич

 

 

 

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



http://www.pfu.gov.ua/content/uploads/2017/11/logo.png

Пенсійний фонд України

Інструкція з отримання довідок з QR-кодомЗапровадження нових онлайн-сервісівЯк налаштувати сервіс СМС-інформуванняВідеосюжет про інформаційну сторінкуВідеосюжет про комунікації

http://i.piccy.info/i9/9e20078ec674f4e250088cb93f861f6d/1474557374/5327/873438/43.png 

http://i.piccy.info/i9/865b59e27c4ab2b624768993b0ec16f7/1521470965/17997/1200995/p_dtrymka_agrar_v.jpg

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

Енергоефективність 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png 

http://i.piccy.info/i9/c4717e24ada4cc7ec052cbad36d18448/1502357018/87844/1159358/banner_160x236_meet_your_child.jpg

http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.

http://i.piccy.info/i9/0a93f381118a6fa263e72eddfdafb4a3/1557993080/40483/1317273/Derzhavna_vykonavcha_sluzhba_Ukra_ny.png

Державна виконавча служба інформує

 
 
Карта протирадіаційних укриттів Демидівського району

 

http://i.piccy.info/i9/75e339b040d2e5224705684f2974badf/1499153296/14210/1159358/spfu.jpg

Інформація про об’єкти державної власності, які пропонуються регіональним відділенням ФДМУ по Рівненській області для передачі в оренду

http://www.spfu.gov.ua