На головну Уряд УкраїниМапа сайту
 
 травня 2019 
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
Пошук
Розширений пошук»
 


    Герої не вмирають


 

 

 


 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода в Україні

 

   MyCounter - Ваш счётчик 

 

 

Piccy.info - Free Image Hosting
Демидівська РДА

http://i.piccy.info/a3/2018-09-03-11-26/i9-12594733/500x299-r/i.gif

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 18 січня 2013 року № 15


 УКРАЇНА

ДЕМИДІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної  державної адміністрації

 

18 січня 2013  року                                                                                                 № 15

 

 

 

Про  прогноз районного

бюджету на 2014 та 2015 роки

 

 

Відповідно статті 18 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”,  статей 21 та 76 Бюджетного кодексу України:

 

1. Схвалити прогноз районного бюджету на 2014 та 2015 роки згідно з додатком.

 

2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника та заступників  голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.

 

 

 

 

 

Голова адміністрації                                                                            В.Вінічук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         Додаток

                                  до розпорядження голови

                                  райдержадміністрації 

                         18 січня 2013 року № 15

 

ПРОГНОЗ
районного бюджету Демидівського району

на 2014 та 2015 роки

Загальна частина

Прогноз районного бюджету Демидівського району  на 2014 та 2015 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Програми економічних реформ                            на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», розпорядження голови облдержадміністрації  від 20.12.2012 №759 «Про прогноз обласного бюджету на 2014 та 2015 роки», державних та регіональних цільових програм.

Метою середньострокового бюджетного прогнозування є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом як складової системи управління місцевими фінансами, установлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку району та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики.

Основними завданнями Прогнозу є:

- підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків;

- посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету;

- забезпечення фінансування інвестиційних проектів (програм), що мають термін реалізації більше одного року;

- зниження впливу політичного фактору на формування бюджетних пріоритетів.

Прогноз включає індикативні прогнозні показники економічного і соціального розвитку району, зведеного та районного  бюджету за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування, взаємовідносин державного та місцевих бюджетів, а також за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних програм (проектів).

На середньострокову перспективу в умовах відновлення економіки України основними завданнями районного бюджету є:

- забезпечення фіскальної достатності системи оподаткування як фактору активізації підприємницького потенціалу та зниження частки тіньової економіки;

- підтримка структурних реформ в реальному секторі економіки і соціальній сфері та залучення інвестицій в економіку;

- підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом удосконалення та застосування програмно-цільового методу та подальшої оптимізації бюджетних програм.

Індикативні прогнозні показники районного бюджету на 2014 та 2015 роки є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності та формування показників проекту районного бюджету на відповідні роки.

Провадження положень Податкового кодексу щодо зменшення податкового навантаження та удосконалення системи адміністрування податків, з одного боку, формуватиме умови для зменшення масштабів тіньового сектору та, як наслідок, збільшення податкових надходжень до бюджету, а з іншого – збільшуватиме обсяги власних коштів підприємств, які вони можуть спрямувати на інвестиційні цілі. У 2013 році ставка податку на прибуток підприємств становитиме 19 відсотків, а з 1 січня 2014 року 16 відсотків проти 23 відсотків у 2011 та 21 відсотка у 2012 роках, а також  зниження ставки податку на додану вартість з 01.01.2014 року на 3 відсотка, тобто з 20 до 17 відсотків.

 

Показники прогнозу економічного та соціального розвитку району, покладені в основу формування прогнозу місцевих бюджетів на 2014 та 2015 роки

 

Наявні тенденції розвитку української економіки, подальша реалізація комплексу економічних реформ забезпечать підґрунтя для майбутнього економічного зростання району, формування більш стійкої до впливу зовнішніх факторів структури економіки.

Водночас, нестабільність на міжнародних фінансових ринках, впливає на існування зовнішніх ризиків для розвитку як економіки держави, так і економіки на місцевому рівні, а тому такі фактори враховувались у прогнозі місцевих бюджетів на середньостроковий період. Так, темпи валової доданої вартості по району спрогнозовані на рівні – 2,1 відсотка у 2014 році, та 2,5 відсотка – у 2015 році. У фактичних цінах валова додана вартість (ВДВ) збільшиться на 5,6 млн.грн.  у 2014 році та на  6,8  млн.грн. –   у 2015 році.

 

Основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку району на 2014 та 2015 роки

Найменування показника

2014 рік

2015 рік

Валова додана вартість у фактичних цінах, млн. грн. 

271

277,8

Темпи зростання ВДВ, відсотків 

102,1

102,5

Середньомісячна заробітна плата працівників, грн. 

2222

2338

Прибуток від звичайної діяльності підприємств до оподаткування,  тис. грн.

1250

1350

Фонд оплати праці, тис. гривень 

52311

54926

Рівень безробіття населення у віці 15 – 70 років, відсотків

11

11

Експорт товарів і послуг, відсотків до попереднього року:

110

115

Імпорт товарів, відсотків до попереднього року

-

-

 

Розрахунок прогнозних індикативних показників бюджету на 2014 та 2015 роки розроблений на основі консервативних оцінок основних макропоказників економічного і соціального розвитку держави.

Індикативні прогнозні показники місцевих бюджетів району та районного бюджету на 2014 та 2015 роки

тис. грн.

 

2014 рік

2015 рік

Місцевих бюджетів району

в т.ч. район ного бюджету

місцевих бюджетів району

в т.ч. районного бюджету

Власні доходи (без трансфертів)

10465,7

4152,2

10736,0

4315,6

Дотація вирівнювання

*

33052,5

*

37106,5

Видатки 

*

37204,7

*

41422,1

Дефіцит «+» / профіцит «-»

*

0

*

0

 

 

 

 

Власні доходи місцевих бюджетів району

на 2014 та 2015 роки

Прогноз доходів зведеного  бюджету  району  на 2013 та 2014 роки розроблено з урахуванням основних напрямів податкової реформи відповідно до положень Програми економічних реформ на 2010-2014 роки та основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку області на 2014 та 2015 роки.

При цьому, враховано заходи, які сприятимуть збільшенню надходжень до бюджетів усіх рівнів, а саме спрямовані на:

створення базових передумов економічного росту через утримання низького рівня інфляції, стабілізації державних фінансів;

підтримку стійкого економічного розвитку регіону;

підвищення рівня економічної активності підприємств та покращення інвестиційного клімату;

введення в дію з 1 січня 2013 року податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

зростання середньомісячної заробітної плати шляхом збільшення продуктивності праці та скорочення безробіття.

Прогноз доходів місцевих бюджетів району  (загальний та спеціальний фонди без врахування трансфертів) на 2014 рік обраховано в сумі                         10465,7 тис. грн., в тому числі по районному бюджеті – 4152,2 тис. грн. та на 2015 рік відповідно – 10736,0 тис. грн. та 4315,6 тис. грн. 

Основне бюджетоутворююче джерело надходжень, податок на доходи фізичних осіб, розраховано відповідно до базової ставки оподаткування доходів (15 відсотків та 17 відсотків із доходу, що перевищує десять мінімальних заробітних плат) та з урахуванням положень Програми дій Уряду щодо забезпечення збільшення розмірів мінімальної заробітної плати відповідно до індексу інфляції (індексу споживчих цін) та недопущення зниження рівня оплати праці у бюджетній сфері.

 При проведенні прогнозного розрахунку ПДФО на середньострокову перспективу враховано зниження податкового навантаження на громадян за рахунок надання соціальної податкової пільги відповідно до пунктів 169.1.2; 169.1.3; 169.4.1 статті 169 Податкового кодексу України з урахуванням змін, а також прогнозний обсяг податку, що підлягає поверненню платнику у зв’язку із нарахуванням податкової знижки.

 

Індикативні прогнозні показники  власних доходів місцевих бюджетів району на 2014 та 2015 роки

 

Бюджет району

(тис. грн.)

Районний бюджет

(тис.грн.)

2014 рік

2015 рік

2013 рік

2014 рік

Ріст, %

2015 рік

Ріст, %

Загальний обсяг доходів, з них : 

10465,7

10736,0

4016,7

 

4152,2

 

103,3

 

4315,6

103,9

Доходи, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів 

5545,6

5782,2

3561,9

 

 

 

 

3693,7

 

 

 

 

103,7

 

 

 

 

3848,8

104,7

в т.ч. податок на доходи фізичних осіб 

5535,6

5767,2

3557,9

 

 

3689,7

 

 

103,7

 

 

3844,8

    104,2

Доходи, що не враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів

2395,1

2423,8

42,5

 

 

 

 

45,0

 

 

 

 

105,9

 

 

 

 

50,0

111,1

Доходи спеціального фонду, 

2525,0

2530,0

412,3

 

 

413,5

 

 

100,3

 

 

416,8

100,8

в т.ч. бюджету розвитку 

730,0

734,0

-

-

-

-

-

 

Видатки районного бюджету на  2014 та 2015 роки

Прогноз видатків бюджету на 2013, 2014 та 2015 роки розроблено на основі відповідних макроекономічних показників, показників доходної частини бюджету, обсягів фінансування.

Індикативні прогнозні показники видатків загального фонду районного бюджету Демидівського району за функціональним призначенням на 2014 та 2015 роки

тис.грн

Найменування

2013 рік

2014 рік

Ріст, %

2015 рік

Ріст, %

Державне управління

584,0

647,7

10,9

702,8

8,5

Освiта

20073,1

22321,3

11,2

25000,0

12,0

Охорона здоров’я

8075,6

9206,2

14,0

10633,2

15,5

Соцiальний захист та соцiальне забезпечення, в т.ч.

2375

2606,6

9,8

2391,2

9,2

Пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

83,0

85,0

2,4

87,7

3,2

Служба у справах дітей

345,0

376,0

9,0

412,1

9,6

Соціальні програми у галузі сім’ї , жінок, молоді та дітей

10,0

12

20,0

13

8,3

Культура i мистецтво

1937,5

2183,6

12,7

2428,2

11,2

Фiзична культура i спорт

186,2

209,3

12,4

231,7

10,7

Видатки, не вiднесенi до основних груп

25,0

30

20,0

35

16,7

в т.ч. нерозподілений резерв

20,0

25

25,0

30

20,0

ВСЬОГО видатків, що враховуються при обрахунку міжбюджетних трансфертів

33256,4

37204,7

11,9

41422,1

11,3

Державне управління

         Пріоритетним завданням є повноцінне забезпечення функціонування депутатів і виконавчого апарату районної ради, якісне виконання повноважень представницьких функцій, визначених Конституцією України та іншими законами, належне забезпечення виконання принципів народовладдя, забезпечення якісного контролю за використанням коштів.

У 2014 та 2015 роках передбачається здійснити такі заходи:

- забезпечити належне опрацювання депутатським корпусом та затвердження цільових програм;

- забезпечити якісне виконання представницьких функцій депутатами районної ради;

- забезпечити принцип прозорості у діяльності районної ради;

- забезпечити повноцінне виконання повноважень виконавчого апарату районної ради згідно з чинним законодавством.

Соціальний захист та соціальне забезпечення

 

Пріоритетами розвитку галузі є забезпечення на території району реалізації державної політики у сфері надання соціальних послуг, соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості, пенсійного забезпечення, соціального захисту та соціального обслуговування  населення, в тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також ведення обліку осіб, що мають право на пільги за соціальною ознакою.

У 2014 та 2015 роках передбачається здійснити такі заходи:

- забезпечити соціальними послугами довготривалого догляду із надання місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки особам, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік;

- забезпечити надання реабілітаційних послуг інвалідам;

- надавати матеріальну та грошову допомогу інвалідам, пенсіонерам, іншим найбільш незахищеним верствам населення.

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- забезпечення надання соціальних послуг усім потребуючим верствам населення;

- забезпечення навчання професіям інвалідів для подальшого працевлаштування;

- забезпечення захищеності пенсіонерів, інвалідів та інших малозабезпечених верств населення;

- підвищення розміру медичного забезпечення одного постраждалого;

- підвищення рівня медичного обслуговування постраждалого населення, розширення можливості щодо його доступності та якості;

- підвищення ефективності використання бюджетних коштів соціального спрямування.

 

 

 

Соціальні програми у галузі сім’ї, жінок, молоді та дітей

- підвищення рівня та якості послуг у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, збільшення кількості дітей охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення;

- здійснення заходів, спрямованих на зміцнення здоров’я дітей шляхом організації оздоровлення та відпочинку, створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку;

- формування та пропагування здорового й безпечного способу життя, профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі;

- патріотичне виховання, розвиток духовності, моральності та формування загальнолюдських принципів молоді.

 

Соціальний захист дітей

Здійснення державної політики з питань соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів неповнолітніх, запобігання дитячій бездоглядності та вчиненню правопорушень неповнолітніми, а також визначення пріоритетних напрямів поліпшення становища дітей, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному  розвиткові дітей.

 

Охорона здоров’я

Пріоритетами розвитку галузі є забезпечення населення високоякісними і доступними медичними послугами, створення сприятливих умов життєдіяльності людини та підвищення якості медичних послуг, зниження рівня захворюваності та смертності населення від хвороб.

Передбачається здійснити такі заходи:

- завершення модернізації мережі вторинного рівня медико-санітарної допомоги через структурно-організаційне та фінансово-економічне розмежування рівнів надання медичної допомоги;

- підготовка та перепідготовка лікарів-спеціалістів за фахом «загальна практика/сімейна медицина» для укомплектування лікарських амбулаторій загальної практики/сімейної медицини;

- впровадження медичних стандартів (уніфікованих клінічних протоколів) надання медичної допомоги, локальних клінічних протоколів та індикаторів якості роботи закладів охорони здоров’я;

- реалізація заходів загальнодержавних та регіональних галузевих програм;

- забезпечення імунопрофілактики, здійснення інших заходів щодо раннього виявлення захворювань, профілактики і боротьби із соціально-небезпечними захворюваннями, особливо у жителів сільської місцевості.

         - проведення інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя та профілактики захворювань.

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- підвищення в загальній чисельності лікарів частки лікарів загальної       практики/сімейної медицини з 4 до 4,5 відсотка;

- забезпечення диспансерним доглядом 100,0 відсотків вагітних;

- доведення рівня профілактичного медичного огляду та диспансеризації дітей до 100 відсотків;

- підвищення рівня виявлення злоякісних новоутворень на ранніх стадіях на 10 відсотків;

- зниження коефіцієнта малюкової смертності  до 0;

- зниження коефіцієнта материнської смертності до  0;

- зниження смертності від онкологічних захворювань на 1,0 відсоток; 

- доведення рівня охоплення населення від 15 років і старше рентгенфлюрографічним обстеженням до 95,5 відсотка;

 - забезпечення населення доступними послугами з питань планування сім’ї;

- зниження питомої ваги деструктивних форм туберкульозу у вперше виявлених на 2 відсотки;

- зниження показника смертності від туберкульозу на 3 відсотки.

Освіта

Пріоритетом розвитку галузі є забезпечення доступності до якісної освіти; збільшення чисельності дітей, охоплених дошкільною освітою; розвиток матеріально-технічної бази галузі.

У 2014 та 2015 роках передбачається здійснити такі заходи:

- оптимізація мережі навчальних закладів району з урахуванням демографічних і економічних реалій та необхідності підвищення якості освіти;

- підвищення якості загальної середньої освіти шляхом модернізації матеріально-технічної та методичної бази загальноосвітніх навчальних закладів, підготовки та підвищення рівня професійної компетентності вчителя;

- створення умов для раннього виявлення творчих нахилів дитини;

- забезпечення у навчальних закладах середовища, що сприяє збереженню здоров’я;

- забезпечення профільного навчання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів, профорієнтаційної роботи та допрофільної підготовки;

- забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів комп’ютерними комплексами (у тому числі заміна морально застарілих), 100-відсоткове підключення до мережі Інтернет, запровадження інформаційно-комунікаційних технологій, забезпечення сучасними засобами навчання;

         - створення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування та дітьми, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, соціальної адаптації; запровадження інклюзивної освіти;

         - збільшення чисельності дітей, охоплених дошкільною освітою; відновлення роботи непрацюючих та відкриття нових дошкільних навчальних закладів і груп з короткотривалим перебуванням дітей; модернізація матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів;

- реконструкція, капітальний ремонт будівель навчальних закладів, проведення поточних ремонтів, облаштування внутрішніх туалетів;

- забезпечення регулярного безоплатного підвезення учнів та педагогічних працівників, які проживають за межею пішохідної доступності, до місць навчання і додому;

         - здійснення моніторингу регіонального ринку праці та узгодження  формування державного замовлення на підготовку кадрів;

- виконання районних галузевих програм.

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- стовідсоткове охоплення дітей повною середньою освітою;

- охоплення 36,1 відсотка дітей дошкільною освітою;

- покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів.

 

Культура і мистецтво

 

         Пріоритетами розвитку галузі є збереження, дослідження, відтворення та примноження духовних та культурних здобутків українського народу на Демидівщині, удосконалення та утримання культурної інфраструктури галузі, основних культурно-мистецьких закладів та організацій.

       У 2014 та 2015 роках передбачається здійснити такі заходи:

             - забезпечення підтримки мистецьких колективів, налагодження гастрольної діяльності на території району;

         - удосконалення системи інформаційного забезпечення населення шляхом створення електронних інформаційних центрів на базі центральної районної бібліотеки; 

         - здійснення відповідно до законодавства державного управління і контролю у сфері бібліотечної справи;

         - забезпечення поповнення бібліотечного фонду літературою та періодичними виданнями;

         - проведення культурно-мистецьких заходів, акцій, фестивалів, виставок, концертів професійних митців, народних та зразкових аматорських колективів;

          - проведення реставраційних робіт пам’яток архітектури та культурної спадщини місцевого значення;

         - збереження історико-культурної спадщини, утвердження патріотичних цінностей, національної свідомості, популяризація національного культурного надбання,  пам’яток культури і культурної спадщини як основи національної культури, складання електронних паспортів;

         - забезпечення гарантій свободи творчої молоді, підтримка творчих ініціатив, спрямованих на розвиток національної літератури, культури і мистецтва, збагачення національної культурної спадщини.

Основними результатами, яких планується досягти, є :

- реалізація державної політики в культурно-мистецькій сфері;

- збереження та модернізація культурно-мистецької інфраструктури;

- популяризація надбань національної історико-культурної спадщини району;

- забезпечення реалізації прав громадян на свободу літературної і художньої творчості;

- забезпечення проведення державних свят на належному рівні, розвиток самоцінностей культури і мистецтва в усіх її численних проявах;

- забезпечення зайнятості  працівників культури і мистецтва по району;

         - забезпечення ефективності використання бюджетних коштів, створення правових та економічних стимулів для залучення недержавних коштів та засобів для підтримки культури й мистецтва.

 

Фізична культура і спорт

Пріоритетами розвитку галузі є залучення  до здорового способу життя  усіх категорій населення, в тому числі інвалідів, шляхом нових форм занять фізичною культурою і спортом, формування в молоді потреби у зміцненні здоров’я засобами фізичної культури і спорту, участь спортсменів району в офіційних обласних та всеукраїнських змаганнях.

         У 2014 та 2015 роках передбачається здійснити такі заходи:

     - забезпечити об’єднання зусиль органів державної влади, громадських та приватних організацій спортивної спрямованості щодо залучення широких верств населення до фізкультурно-оздоровчої роботи, активного сімейного дозвілля за місцем проживання та у місцях масового відпочинку;

         - забезпечити проведення спортивно-масових заходів для інвалідів-спортсменів району, підготовку та їх участь в офіційних обласних змаганнях;

          - провести районні та забезпечити участь в обласних юнацьких та                          молодіжних іграх з олімпійських та  неолімпійських видів спорту;

         - забезпечити удосконалення роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл району та забезпечити збільшення кількості учнів спортивних шкіл;

         - забезпечити зміцнення  матеріально - технічної бази галузі шляхом оснащення спортивних споруд сучасним спортивним інвентарем та обладнанням, створення необхідних санітарно-гігієнічних умов для осіб, які займаються фізичною культурою і спортом;

         Основними результатами, яких планується досягти, є:

-                     здобуття призових місць в офіційних обласних та участь у всеукраїнських змаганнях;

-   оснащення спортивних споруд сучасним інвентарем та обладнанням;

- охоплення фізкультурно-оздоровчою та спортивно-масовою роботою понад 8,5 відсотка громадян району;

-   залучення до занять в ДЮСШ понад 15відсотків учнівської молоді.

 

Сільське господарство та земельна реформа

   Основні пріоритети розвиту агропромислового комплексу району на 2014-2015 роки :

         - підвищення ефективності використання земель сільськогосподарського призначення;

          - нарощування обсягів виробництва основних видів сільськогосподарської продукції;

- підвищення продуктивності тваринництва;

- залучення інвестицій  для  здійснення модернізації та технічного переоснащення агропромислового комплексу;

- розвиток інфраструктури аграрного ринку.

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- збільшення виробництва валової сільськогосподарської продукції, покращення її якості;

- насичення споживчого ринку продуктами харчування;

- підвищення рівня життя сільського населення.

 

Охорона навколишнього природного середовища

Пріоритетними завданнями діяльності у сфері охорони навколишнього природного середовища в районі є забезпечення безпеки життєдіяльності населення, запобігання виникненню природних і техногенних катастроф, збереження біологічного та ландшафтного різноманіття, формування екомережі і впровадження екологічно збалансованої системи використання природних ресурсів.

У 2014 та 2015 роках передбачається здійснити такі заходи:

Забезпечення обов’язковості врахування екологічної складової при прийнятті рішень щодо формування стратегій сталого розвитку, державних та місцевих цільових програм;

         - мінімізація шкідливого впливу на довкілля небезпечних відходів;

         - розширення  заліснених територій;

         - забезпечення використання природних ресурсів чітко у відповідності із науково обґрунтованими нормативами;

         - підтримка заходів з ліквідації шкідливого для довкілля та технологічно – застарілого виробництва шляхом переоснащення та впровадження альтернативних його видів;

         - нагляд за радіаційною безпекою при використанні радіоактивних джерел в медицині.

         Основними результатами, яких планується досягти, є:

         - впровадження збору і переробки відходів як вторинної сировини, поступове впровадження роздільного збору відходів;

         - підвищення рівня лісистості територій;

         - раціональне використання наявних природних ресурсів;

         - зменшення антропогенного і техногенного навантаження на навколишнє природне середовище.

 

Енергоефективність та енергозабезпечення

 

            Пріоритети розвитку в сфері енергоефективності на 2014-2015 роки:

- забезпечення впровадження енергозберігаючих заходів у галузях господарського комплексу та соціальної сфери району;

- проведення енергетичних обстежень бюджетних установ і організацій району;

- збільшення обсягів використання нетрадиційних джерел і альтернативних видів палива відносно рівня споживання паливно-енергетичних ресурсів;

- впровадження енергозберігаючих проектів в Демидівському районі,

Основними результатами, яких планується досягти є:

- економія паливно-енергетичних ресурсів за рахунок виконання енергозберігаючих заходів, в тому числі за рахунок використання нетрадиційних і відновлювальних джерел енергії та альтернативного палива;

- зменшення енергоємності споживання паливно-енергетичних ресурсів у галузях економіки та соціальній сфері району;

- впровадження енергозберігаючих проектів в установах бюджетної сфери та підприємствах району.

Пріоритети розвитку галузі енергозабезпечення на 2014-2015 роки:

1.      Технічний розвиток та модернізація систем електро - та газопостачання району, реконструкція існуючих повітряних і кабельних ліній електропередачі, трансформаторних підстанцій;

2.      Забезпечення надійного та безперебійного постачання споживачам району електричної енергії і природного газу:

- виконання  планових ремонтів повітряних ліній електропередачі та  трансформаторних підстанцій, відновлення пошкоджених кабельних ліній електропередачі, розчищення трансповітряних ліній електропередачі;

- проведення заміни непридатних газопроводів, капітальний ремонт будівель газорегуляторних пунктів, шафових газорегуляторних пунктів та ремонт їх обладнання.

3.           Підвищення платіжної дисципліни споживачів.

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- забезпечення надійної експлуатації систем енергопостачання району;

- зменшення кількості аварійних ситуацій та перебоїв енергопостачання;

- зменшення втрат електроенергії та природного газу;

- підвищення якості електро- і газопостачання споживачів;

- проведення споживачами в повному обсязі розрахунків за використані електроенергію і природний газ;

електрифікація житлових будинків новозбудованих вулиць населених пунктів району.

 

Дорожньо-транспортний комплекс

Основними пріоритетами розвитку комунальної дорожньо-транспортної інфраструктури району у прогнозованому періоді (2014 - 2015 роки) є покращення наявних об’єктів комунальної дорожньої мережі для потреб економічного розвитку району та підвищення якості життя населення.

У 2014 – 2015 роках передбачається здійснити такі заходи:

- розвиток об’єктів транспортної інфраструктури комунальної власності;

- проведення ремонту існуючих комунальних доріг у сільських населених пунктах (влаштування твердого покриття по ґрунтових дорогах);

- ремонт під’їзних комунальних доріг до навчальних закладів та закладів охорони здоров’я;

Для реалізації цих заходів планується залучення коштів субвенції з державного бюджету та коштів спеціального фонду обласного бюджету. За зазначені кошти передбачається відремонтувати у 2014-2015 роках 12 і 13 км комунальних доріг відповідно.

 

                       Житлово-комунальне господарство

 

Пріоритетні завдання розвитку житлово-комунального господарства району на 2014-2015 роки:

         - реалізація інвестиційно-інноваційних проектів у житлово-комунальному господарстві, спрямованих на зменшення витрат та втрат ресурсів, впровадження прогресивних технологій;

- забезпечення виконання вимог законодавства щодо повного відшкодування суб’єктам господарювання  економічно обґрунтованих витрат, пов’язаних з виробництвом та наданням житлово-комунальних послуг, що визначені  відповідно до стандартів, норм, порядків та правил.

Основними результатами, яких планується досягти, є:

- проведення комплексної модернізації і технічного переоснащення підприємств житлово-комунального господарства з метою зменшення ресурсоспоживання і дотримання екологічних нормативів та норм;

- зменшення рівня зношеності основних фондів житлово-комунальної сфери;

- забезпечення сталої та ефективної роботи підприємств житлово-комунального господарства, підвищення рівня безпеки систем життєзабезпечення населених пунктів.

Міжнародне співробітництво

 

Серед основних пріоритетів розширення міжтериторіальної співпраці у 2014-2015 роках є вироблення та впровадження цілісної і збалансованої зовнішньоекономічної політики, спрямованої на підвищення конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості економіки Демидівського району, формування позитивного міжнародного іміджу держави, а також використання кращого іноземного досвіду, можливостей і ресурсів регіонів-партнерів, у тому числі за рахунок реалізації спільних проектів.

Основними результатами яких планується досягти, є

          - реалізація державної політики у сфері зовнішньоекономічної діяльності;

- реалізація експортного потенціалу району;

- реалізація державної політики у контексті інтеграційних процесів в Україні.

 

 

 

Заступник голови

райдержадміністрації                                                                             Н.Савич

 

 

 

 


 




Реєстрація
Логін
Пароль
Реєстрація
Опитування

Лицензія Creative Commons

Весь контент доступний за

ліцензією Creative Commons

 Attribution 4.0 International license.

 

http://i.piccy.info/i9/a3a611658106e2cf8d2009ce55fb2344/1536133737/3956/1265109/fcb.png



http://www.pfu.gov.ua/content/uploads/2017/11/logo.png

Пенсійний фонд України

Інструкція з отримання довідок з QR-кодомЗапровадження нових онлайн-сервісівЯк налаштувати сервіс СМС-інформуванняВідеосюжет про інформаційну сторінкуВідеосюжет про комунікації

http://i.piccy.info/i9/9e20078ec674f4e250088cb93f861f6d/1474557374/5327/873438/43.png 

http://i.piccy.info/i9/865b59e27c4ab2b624768993b0ec16f7/1521470965/17997/1200995/p_dtrymka_agrar_v.jpg

http://i.piccy.info/i9/6e249a829d5195bf05b41fa8102168b2/1479993050/27037/1093076/BPD.jpg

Енергоефективність 

http://i.piccy.info/i9/c4b9f45f44159dde3a71e6b4077422a5/1474467380/151222/1070329/3B1.png 

http://i.piccy.info/i9/c4717e24ada4cc7ec052cbad36d18448/1502357018/87844/1159358/banner_160x236_meet_your_child.jpg

http://i.piccy.info/i9/e84218c5ce02d1763309b70fb69e1e92/1503300762/92251/1159358/uamap.jpg

Запитання | Адміністратор
Інформаційний супровід: pressa1@rv.gov.ua Тех. підтримка: forweb@rv.gov.ua  ©  Рівненська обласна державна адміністрація
 

Телефон довіри Рівненської облдержадміністрації

працює щоденно

з понеділка по п»ятницю (крім святкових, неробочих і вихідних днів) з 10.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 14.00) за абонентським номером (0362) 695318.

http://i.piccy.info/i9/0a93f381118a6fa263e72eddfdafb4a3/1557993080/40483/1317273/Derzhavna_vykonavcha_sluzhba_Ukra_ny.png

Державна виконавча служба інформує

 
 
Карта протирадіаційних укриттів Демидівського району

 

http://i.piccy.info/i9/75e339b040d2e5224705684f2974badf/1499153296/14210/1159358/spfu.jpg

Інформація про об’єкти державної власності, які пропонуються регіональним відділенням ФДМУ по Рівненській області для передачі в оренду

http://www.spfu.gov.ua